Hvordan får besøk av Google innen 48 timer

webmoney

Søkemotoroptimist
Mange må vente lenge på at Google skal besøke det nye nettstedet sitt. Hvordan får man Google til å besøke nettstedet sitt -- umiddelbart?

Først og fremst: Ikke bruk http://www.google.com/addurl/. Det er bortkastet, og du kan risikere å vente måneder på besøk.

Det nye nettstedet ditt har PageRank null. Etablerte nettsteder har høyere PageRank. Dersom et nettsted har PageRank 6 eller høyere, får det besøk av Google minst én gang i døgnet.

Trikset er å få et nettsted med PageRank 6 eller høyere til å linke til ditt nye (og foreløpig ukjente) nettsted. Da vil Google komme på besøk så fort det etablerte PageRank 6-nettstedet er besøkt, seinest innen 48 timer.

Et nettsted med PageRank 6 er ik1.no. Her er det gratis å legge inn en link til ditt eget nettsted. Det eneste som kreves er at du linker tilbake.

picxx

WF 09
Finnes tusenvis av FFA linksider der ute med PR på 4-5 ogg 6, så om man ønsker rimelig kjapt besøk bruker man en automatisk linkdumper og dumper linken sin på en 2-300 sider første gangen for å få søkemotorer (ikke bare google) til å plukke seg opp.

Kenneth Dreyer

Well-Known Member
Hva er nå egentlig poenget med å bli plukket opp så utrolig fort? Du kommer jo ikke til å rankere på noe relevant uansett..

Om du blir indeksert etter 48 timer eller 2 uker er for min del urelevant, derimot hvor lang tid jeg bruker på å rankere på et relevant nøkkelord, det er mye mer interessant :]

picxx

WF 09
Du har rett i det, men har sett mange tråder hvor nervøse innleggsskrivere bekymrer seg når siden deres ikke er indeksert etter en dag eller to etter de har lagt den inn i google. Dette er jo et godt tips på hvordan man får siden indeksert, istedet for å drite i buksa når den ikke indekseres etter du har brukt googles egne addurl side. :)

Det som likevel forundrer meg er hvor bekymret folk er for at siden ikke er indeksert når det i mange tilfeller ikke finnes noe som helst innhold på siden.
Blir man "straffet" av google om man indekserer en side uten innhold?
Hvor lang tid går det i såfall fra siden indekseres til den faller ned i et sort hull for bare å komme opp ved evt. fullmåne den 29. februar?
Noen som vet noe om dette? (sorry...litt off topic dette vel).

Topp