Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Hvordan får jeg folk til å bruke forumet?

Zuna

Medlem
Det begynner å hjelpe seg litt nå, har fått noen kjente til å registere seg + at det faktisk har dukket opp noen ukjente også. :) Håper det tar seg opp raskt nå! Takk for tips! Et flott forum dette! *smask* til dere ;)
 

Gomlers

Member
Zuna: Vi også integrerte phpbb i WP manuelt - og hos oss også, så logger folk inn med forum-login, og er ikke logget inn på WP. I tillegg har vi en "verktøy-seksjon" som medlemmer av forumet har tilgang til via menyen til WP, og dette er også integrert så det ser bra ut. WP er genialt :)

Adiabatisk:
Når vi startet vårt forum, fikk jeg tak i 40 e-post-adresser, og sendte ut en mail til alle disse. "Exclusive-følelsen" vet du.. I denne mailen fortalte jeg at vi skal starte opp et nytt nettsamfunn, og trenger i den forbindelse tester. bla bla bl abl abla, "Kunne DU vært interessert i være en av våre testere?"

Dermed oppdaterte jeg alle på mail, og la en layer over siden, med 50% transp. som man måtte ha et exclusive-passord for å komme igjennom.

VIPS synes alle våre testere at dette var så kult, at de satte igang med å poste med en gang, og 1 måned etterpå, åpnet nettstedet for "alle" og dermed var det i gang.
Dette er 2-2.5 år siden, og vi har nå rundt 2400 medlemmer, og 130.000 poster i forumet :)
 

adiabatisk

Medlem
Takk for feedback.

Etter ca 9mnd drift og en sunn vekst kan jeg si at det er kun to ting som gjelder - hardt arbeid og gi aldri opp.

Å lykkes på nett er ofte en langsom og tung prosess;)
 
Topp