Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Hvordan finne bloggere fra din egen by eller lokal samfunn [Guide]

DahlgrenINC

Medlem
Har du en lokal bedrift som du ønsker å profilere på billigst mulig måte?
Da er lokale bloggere ofte en meget billig måte å markedsføre akkurat det på.

Jeg bor I fredrikstad, og jeg vet at det er titals bloggere her som har over 250 lesere
om dagen. Ikke alle er fra samme by men flesteparten er, og det kan være en meget
lukrativ måte å skaffe seg kunder eller leads på.

Er produktet eller tjenesten din bra nok og skaper verdi for leserne gjør de det mange
ganger gratis.

Her er en av mange måter å finne blogger i din by, på google.

Klikk på instillinger oppe i høyre hjørnet

Trykk på avansert søk

sssssssb.png


Skriv inn byen ved søkefeltet ( du kan være mer kreativ og skrive feks, "fra fredrikstad" "bor i fredriksad" osv.

Skriv inn url til blogg platform. (blogg.no, bloggr.no, wordpress.com, blogger.com etc)

Trykk avansert søk.

asssssssssssssssso.png


Resultatet du får kan variere litt, men de fleste av bloggerne på søkelisten er fra fredrikstad.
Som du ser så er det over 100.000 resultater, det betyr ikke at det er 100.000 bloggere i
fredrikstad, men at det er mange som enten skriver om det eller bor der.

asdasdasdadw.png


Det er bare kreativitet i søkeordet som setter begrensninger, og dette er bare en av mange
måter å finne blogger som du kan eksponere din lokale bedrift, blogg eller nettbutikk.


Håper denne lille guiden hjelper deg å øke trafikk på nettsiden din.
 
Sist redigert:

Hakasu

Medlem
En annen måte for å finne bloggere fra en enkelt kommune på blogg.no er ved å bruke blogg.no - Norges største bloggsamfunn . Der får du også topp 100-liste ovet bloggere derfra, noe som sikkert kommer nyttig med :) Jeg tror det skulle være mulig å gjøre dette med alle kommuner, hvertfall funket alle jeg prøvde.

Linken i klartekst:

PHP:
http://blogg.no/kommune/fredrikstad/
 
Topp