Kjapp og trygg hosting for Wordpress

hvordan finne ut hvilken plass man ligger på i google

Baku

Medlem
Lurer på hvordan jeg finner ut på hvilken plass jeg ligger på på ett spesielt søkeord i google.

Må jeg søke på ordet å bla til jeg finner siden min eller er det en enkel måte å finne det ut på? tror jeg ligger langt nede.


Lurer også på om noen har noen triks til å få en bedre plassering. det er ikke noe innhold på siden å det er ikke noen planer om å legge ut noe særlig heller, er bare ett prøveprosjekt får å se hvor mange som tilfelding ramler innom.

Har bare lagt ut litt adsense der.
 

Kenneth Dreyer

Well-Known Member
Det finnes en rekke programmer som sjekker plasseringen din i søkemotorene. Du finner massevis av dem i Google. Når det gjelder triks for å komme høyere i søkemotorene har man jo søkemotoroptimalisering, noe det vil komme en nybegynner guide om her på Webforumet så snart det nye systemet er klart!
 

Baku

Medlem
ok, takk.

Men siden er ett .no domene og jeg trenger å finne ut plasseringen når noen søker på norske sider i google. fant bare hjelpemiddler til å søke på engelske sider i linken din.

Det er en side med bare adsense som er til for å teste hvor mange som skriver feil(.no isteden for .com) og jeg vil gjerne prøve dette i søkemotorer også. ala facebook.no.

Å er det noen som vet om en link til noe info på søkemotoroptimalisering av en sånn type side? skal ikke være noe annet en adsense på den, ivertfall ikke så mye mer.
Men det burte ikke være så altfor vanskelig å komme litt høyt på listen siden jeg bare får opp dritt treff når jeg søker på det, en blogg som nevner ordet 10-15 ganger pga. masse innlegg å sånn.
 

timtim

Gründer
Jeg har også en side som forveksles mye med en annen side. (Ikke derfor jeg kjøpte domene for en drøss av år siden)
Denne har lagt ute ca 3 mnd. Fulgt basic SEO regler men får ikke Google til å rangere den på en fornuftig plass.

I tillegg fjernet Google Adsene annonsene som lå der ( Som faktisk ga en god del klikk...)

Så skal du ha adsense må du ha mer enn dette: www.snartmamma.no
 
Topp