Hvordan finner jeg leverandører til Nettbutikk?

hellene2

New Member
Vi skal starte en nettbutikk. Det er en del som må ordnes før at vi kan åpne butikken. Jeg lurer på hvordan jeg finner leverandører som leverer barneutstyr.(vognposer, bæreseler osv) Jeg vet om Alibaba, dhgate og Aliexpress men de har ikke alt det vi er ute etter.

Noen som kjenner til noen seriøse gode leverandører?

Jeg vet at en bedrift her i sør importerte til veldig gode priser fra polen. Du må for all del huske at barneutstyr er en bransje hvor du bør være 100% sikker på både materialer og kvalitet.

Kjøper du en bæresele fra en tilfeldig tilbyder hos alibaba og den ryker eller fargen i stoffet farger av og gir barnet utslett ville ikke jeg jobbet i kundemottaket til din butikk hvertfall..

Sist redigert:

hellene2

New Member
Takk for svar:) Vet du hva bedriften heter? Ja derfor vil jeg være sikker på hva jeg bestiller. Ikke lett å finne leverandører. Vil jo ha ting i butikken som jeg vet er bra. Som jeg brukte til jenta mi som jeg var fornøyd med. Feks ergobaby og Manduca er svært gode. Men hvordan finne leverandører til disse?

Britta

stoffdronning
Takk for svar:) Vet du hva bedriften heter? Ja derfor vil jeg være sikker på hva jeg bestiller. Ikke lett å finne leverandører. Vil jo ha ting i butikken som jeg vet er bra. Som jeg brukte til jenta mi som jeg var fornøyd med. Feks ergobaby og Manduca er svært gode. Men hvordan finne leverandører til disse?

Hvis du vet hvilken produsent du skal selge er det bare å gå på de sin hjemmeside og finner grossisten.

Eg googler gjerne direkte på danske eller tyske sider for å få bedre resultater.

Men selv etter 3 år kommer jeg plutselig over noen jeg ikke kjenner fra før av.

Besøk forhandlermesser og knytt personlige kontakter.

Topp