Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Hvordan finner man pagerank?

StephanRS

Medlem
SIkkert et dumt spørsmål for mange her inne, men hvor ser jeg pageranken til siden min?

Prøvde å søke på forumet etter det, men fant ikke noe svar.

Hilsen nybegynner på mange plan... :)
 

StephanRS

Medlem
Har svært liten peiling på seo og å lage "hjemmeside" og alt det der. Jeg selger et produkt på en slags nettbutikk, og er vel så amatørmessig laget som det går an. Men for meg tok det lang tid å få til det jeg har gjort. Men Google liker visst ikke siden uansett. :(
 

zapotek

Medlem
Hva defineres som "god" rank?
Pr 4 er litt over gjennomsnittet av nettsteder. Det som er med pagerank er at verdien øker eksponentielt og ikke lineært. Det er større forskjell jo høyere du kommer. Det er større sprang mellom en pr 6 og en pr 5 side, enn mellom en pr 3 og en pr 2 side.
 

Dag Frogner

Supermedlem
Ok. Fikk en 4`er, så da kan jeg vel si meg fornøyd siden nettsiden kun har vært operativ i en liten mnd.

Mulig det har noe å si at forumet der har vært aktivt en stund selvom det var under et annet domene?

Har du lyst til å forklare forskjell på eksponentielt og lineært også kanskje? :)
 

zapotek

Medlem
Har du lyst til å forklare forskjell på eksponentielt og lineært også kanskje?

Wikipedia vet det: Eksponentiell vekst - Wikipedia

Pagerank har med kvaliteten på innlenkene å gjøre. Har du bare en innlenke fra et pagerank 7 nettsted vil du selv få høyere pagerank enn om du har 100 forskjellige innlenker fra pagerank 1 nettsteder. Når det er sagt så vil nettstedet med 100 forskjellige linker rangere mye høyere i søkemotorene....
 

StephanRS

Medlem
Har du en adresse til siden din King? Så får jeg se hva du driver med? :)

Om noen vil se prosjektet mitt så er det cicada dot no

Men lov meg å ikke le, det er hardt arbeid for en skikkelig newb, bare å få siden til å tilpasse seg forskjellige skjermoppløsninger var et /&%¤ å få til.

-------------------------------
Hjemmeside
 
Sist redigert av en moderator:
Topp