Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Hvordan garantert bli bannet

Kenneth Dreyer

Well-Known Member
Driver å eksprimenterer litt sammen med en liten gjeng andre, og vi skulle gjerne hatt siden vår bannet. Problemet er at jeg vet ikke hvordan jeg kan få den bannet på en enkel måte, uten å røre selve innholdet på den. Og nei, jeg gidder ikke sitte å bygge 1.000.000 lenker på 24 timer heller..

Noen som har noen enkle og garanterte måter å bli bannet på, uten å røre innholdet på selve siden?
 

sKrud

Meget sliten student
hummm...Du, det der høres ikke akkurat ut som noe hyggelig prosjekt dere holder på med... Hvem er målet?
Det å banne en side uten å røre innholdet er vell ikke bare enkelt.. Men den letteste måten å få bannet en side må vell være:

"On site": Link farming,cloaking(+100000vis av doorways),link cloaking ,text stuffing(+++)

"Off site": Spam,multi adds av url til google, kjøre program som Xrumer (mf.), bad neighborhood linking,.....

Kommer ikke på noe mer i farta..

Mitt hotteste tips, vil være å kjøre Xrumer i 5 dager i strekk... Det vil garantert få siden bannet.. Om det ikke skjer så er det noe galt en plass..(men siden du ikke orker å "bygge" lenker såå... )
 

Kenneth Dreyer

Well-Known Member
koster ikke Xrumer $400 dollar?

Vi gjør det av flere grunner. For det første skal vi bevise at det er lett å banne konkurrenter når ingen av dere har "store sider". Også skal vi teste ut diverse ting for å komme seg ut av en ban. Og noen småting til.

Det er en minigjeng av oss på 5 stykker som driver en liten "lab" hvor vi tester ting og tang. Vi snakker egentlig ikke om hva vi driver med, men dem skjønner ikke norsk allikevel :p
 

webmoney

Søkemotoroptimist
Ping søkemotorene i tide og utide, gjerne flere ganger i timen.

(Du høres forresten ut som en klassisk, norsk utenlandskstudent. Rotter seg sammen med andre nordmenn.)
 

semb

Medlem
Jeg tror eneste måten å garantert bli bannet på et å tipse google. Lag førtst en side full av cloaking, skult tekst, skjulte lenker osv. Tips deretter google via tipsfunksjonen de har. Det burde vel gjøre susen.

Hvis du virkelig vil bli bannet da. errers er det vel bare å konfigurere robots.txt?
 

Kenneth Dreyer

Well-Known Member
Ping søkemotorene i tide og utide, gjerne flere ganger i timen.

(Du høres forresten ut som en klassisk, norsk utenlandskstudent. Rotter seg sammen med andre nordmenn.)

Nordmenn? Da hadde dem jo skjønt norsk. Jeg henger forsåvidt ganske lite med norske studenter. Da kunne jeg heller blitt i Norge og startet på BI.

Jeg tror eneste måten å garantert bli bannet på et å tipse google. Lag førtst en side full av cloaking, skult tekst, skjulte lenker osv. Tips deretter google via tipsfunksjonen de har. Det burde vel gjøre susen.

Hvis du virkelig vil bli bannet da. errers er det vel bare å konfigurere robots.txt?

Vi skal som sagt ikke gjøre noe onsite. Eksprimentet er å se om vi klarer å få en vanlig side bannet, uten å gjøre noe galt på selve siden. Formålet med dette er å se om det er mulig å ødelegge for konkurrentene sine bare ved å "blackhate" dem. Om vi klarer det, så skal vi se hvor lett det er å komme seg ut av det for den utsatte.

Nettstedet er en engelsk side med PR2, 10mnd gammelt domene i en nisje med middel konkurranse. Det er en av oss som eier nettsiden, så ingen dyr vil bli skadet i dette forsøket.
 

Keanu

Geek
Jeg tviler veldig sterkt på at dette er mulig, hvis google hadde hatt såpass store svakheter, så hadde det vært langt mer utbredt innen blackhat.
En mulighet å teste er kanskje å redusere oppetiden på serveren, om dette er innenfor "ikke endre innhold"-regelen.
 

picxx

Well-Known Member
Det som skjer er vel muligens bare at man ikke ranker høyere pga pingingen.

Det som skjer er at man vil bli bannet fra pingtjenestene (ikke pinggoat, men selve tjenesten) og ikke fra søkemotorer. (Testet selv :D )
 
Topp