Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Hvordan kjøpe likes til facebook?

knightrider

New Member
Hei dere :)

Ser at facebook i november(?) har gjort endringer, og at det nå kun er administrator som har mulighet til å invitere/foreslå venner til sin facebook side/page.

Før kunne man "kjøpe likes" ved å få en person til å invitere alle sine venner til en facebook side.

Det jeg lurer på er altså hvordan dette best kan gjøres nå?
- Har sett løsninger som går ut på å gjøre denne personen til admin på siden (og dermed ha tilgang til å invitere folk), men dette kan jo være risky (eller finnes det innstillinger hvor denne personen får minimalt med admin-muligheter på siden?).
- Har også sett løsninger der folk bare poster en link/reklamerer på sin facebookprofil, men dette har vel en lav konvertering til likes?

Hva tenker dere? Hva er det beste alternativet?
 
Ikke veldig glad i Black hat, men du finner en vel som kan hjelpe deg på fiverr.
 

MortenHake

Medlem
www.mikrojobb.no

Men det er lav kvalitet på likes selvfølgelig. Jeg skjønner at du vil ha social proof for å engasjere fler. Men jeg ville heller anbefalt å samle venner og bekjente og fans og inspirere dem til å spre linken til pagen.

Om du kjøper likes, så vil det se bra ut på overflaten, men når folk ser at det er null engasjement whatsoever så føler de kanskje at du/dere er litt "fake". Generelt sett lønner det seg ikke å gi seg ut for å være noe/noen man ikke er.

Det vi gjorde som er en kjempe god ide ( om jeg må si dt selv) er å samle en haug av dine nærmeste og de som digger bedriften din. Ta de med hjem, server pils og pizza, eller reker og vin, spørs på klientellet - så banker du igang med å dele opp i team og ha en vennlig konkurranse hvor hvert av lagene får et poeng for hver link de får vennene sine til å poste. På den måten får du kun likes som faktisk er verdt noe. Du får likes av folk som LIKER bedriften din. Og det er en bitteliten key ;)
 

rune69

Gjerrigknarken sjøl
Medlem av ledelsen
Det vi gjorde som er en kjempe god ide ( om jeg må si dt selv) er å samle en haug av dine nærmeste og de som digger bedriften din. Ta de med hjem, server pils og pizza, eller reker og vin, spørs på klientellet - så banker du igang med å dele opp i team og ha en vennlig konkurranse hvor hvert av lagene får et poeng for hver link de får vennene sine til å poste. På den måten får du kun likes som faktisk er verdt noe. Du får likes av folk som LIKER bedriften din. Og det er en bitteliten key ;)

Det må jeg si meg helt enig i. En glimrende ide.
 
Topp