Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Hvordan komme igang

murray

New Member
Jeg er nyfrelst og skal bygge opp en passiv inntekt. Mitt mål er å nå en månedsinntekt på 500 NOK den 1. februar 2016. Har dagjobb. Jeg er ny i gamet. Kan litt php programmering og kjenner godt til data og teknologi.

Hvordan kommer jeg igang? Slik jeg forstår det kan jeg starte med å bygge opp et nettsted som rangerer høyt i google på et konkret søkeord som f.eks. "pokemon". Deretter bygge trafikk og pøse på med adsense og affiliate lenker.

Er dette strategien jeg bør starte med? Hvordan kommer jeg igang? Hvordan finne et søkeord som ikke er fylt opp allerede med godt innhold?

Eventuelt fins det bedre måter å bygge opp passiv inntekt?
 

rune69

Gjerrigknarken sjøl
Medlem av ledelsen
Jeg ville startet med å lage en nettside om et emne du kan godt og interesserer deg for over tid. Skriv jevnlige artikler og dytt inn Adsense og etter hvert passende affiliatelenker og -annonser.
 

Tonny Kluften

Administrator
500kr klarer du glatt innen februar.

Alle gode søkeord er fyllt opp med godt innhold allerede, men det gjør ikke noe. Du kan lage noe bra i tillegg.

Som Rune sier, start med noe du kan, og som helst har en bred appell. Da er det enkelt å lage kvalitetsinnhold.

Ellers kan du starte i det små og kommentere blogger og diskusjonsfora og legge igjen en link til siden din der det er 100% relevant. NB! bare ekte nyttige kommentarer, ikke noe spam.
 
Topp