Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Hvordan lage denne modulen til Wordpress?

elastic

Member
Se her.

Jeg kan HTML, CSS og noe basic PHP. Jeg ønsker å lage modulen som vist i video ovenfor.

Jeg har skjønt at JavaScript er lurt å kunne når man driver med webutvikling, og lurer på om denne modulen kan lages i JS?

Noen tips til hvor jeg skal begynne i JS-jungelen? Har sjekket Udemy, og ser de selger nybegynnerkurs i JS til under 200 kr. Andre tips?

Har også lest litt om React, Vue, Angular etc, og det virker spennende. Spesielt VUE, som ser ut til å være simpelt, men også veldig solid og kraftig.

Har mye tid til overs, og har lyst å bruke fritiden på å lære noe nytt.

På forhånd takk :)
 

Pong

Jeg selger sʇɥƃıluʍop :)
For å unngå å programmere alt som har med produktinformasjon, forsendelser, brukerkontoer osv å gjøre ville jeg lagt dette mha woocommerce (som er en WP plugin).
Så lær det du må om det først.

Det meste som vises på videoen ser ut til å være front-end manipulasjon av en shopping cart.
WP kommer med jQuery; jeg vet ikke om WooCommerce er vanilla JS men tviler på det, så lær deg jQuery.

Vue må jeg snart se på.

Det absolutt beste er at du har noe du kan jobbe mot.
 

elastic

Member
For å unngå å programmere alt som har med produktinformasjon, forsendelser, brukerkontoer osv å gjøre ville jeg lagt dette mha woocommerce (som er en WP plugin).
Så lær det du må om det først.

Det meste som vises på videoen ser ut til å være front-end manipulasjon av en shopping cart.
WP kommer med jQuery; jeg vet ikke om WooCommerce er vanilla JS men tviler på det, så lær deg jQuery.

Vue må jeg snart se på.

Det absolutt beste er at du har noe du kan jobbe mot.
Takk!

Anbefaler du at jeg tar et grunnkurs i JS først?
Hører mange sier at jQuery er "på vei ut". Stemmer det?
 

Oscar

Member
Har du forsøkt skillshare. De har mange kurs på PHP, jQuery og JS. 100kr måneden/2mnd gratis (send meg PM så sender jeg deg en invite link). Du burde kunne for å lage dette vite hvordan APIer funker og ha jobbet med dette litt tidligere.
 

xdex

Medlem
Skal prøve å ikke være så alt for negativ.. Men! Udemy har virkelig ikke en god standard. Virker som de slipper til "alt" av lærere bare for å tilby innhold. Sjekk heller ut større lærer portaler som lynda (eies vel av linkedin nå) da får du ting som ikke bare er godt forklart, men en god standard og kursene oppdateres stadig vekk med nytt innhold.

Du kan også prøve lynda gratis i 30 dager, du vil ikke angre.

Hvis du likevel skulle ønske å betale noen kroner for å få en plugin utviklet, er det bare å ta kontakt.
 

elastic

Member
Skal prøve å ikke være så alt for negativ.. Men! Udemy har virkelig ikke en god standard. Virker som de slipper til "alt" av lærere bare for å tilby innhold. Sjekk heller ut større lærer portaler som lynda (eies vel av linkedin nå) da får du ting som ikke bare er godt forklart, men en god standard og kursene oppdateres stadig vekk med nytt innhold.

Du kan også prøve lynda gratis i 30 dager, du vil ikke angre.

Hvis du likevel skulle ønske å betale noen kroner for å få en plugin utviklet, er det bare å ta kontakt.
Et kjapt svar ang. Udemy: Mulig det stemmer at det er mye ræl, men jeg har tatt kurs i både Illustrator og Photoshop, og det var to fantastiske kurs. Her er for Illustrator. Betalte totalt 250 kr for en bundlepakke.
Begge kursene har en score på 4,7 av 5.
 
Topp