Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Hvordan lage en slik video til nettsida mi?

Automated Affiliate Formula

Hva slags program er best å bruke for å lage en slik video på enkleste og kjappeste måte?

Helt på slutten av videoen er det ei klokke. Noen som har tips til hvordan jeg kan lage en sånn på enkleste måte? Har funnet diverse metoder rundt på nettet, men disse inkluderer å lære seg programmer jeg aldri har brukt..

Sist, men ikke minst: hvordan får jeg linken til kjøpssida til å poppe opp på slutten av videoen, når klokka begynner å gå?

Forventer ikke steg for steg-svar, altså, men fint om noen har tips. :)
 
Er nok ikke en affiliate-link nei.. Hadde sagt i fra om det var det.

Takk for tipset, men har dårlig erfaring med den sida der. Folk som tar på seg oppdrag og aldri gir lyd fra seg igjen. Nøu tænks.

Også greit å lære hvordan man gjør det sjøl.. Om det ikke er fryktelig mye med, that is.
 

picxx

Well-Known Member
Også greit å lære hvordan man gjør det sjøl.. Om det ikke er fryktelig mye med, that is.

Pinnacle Systems: Video Editing Software, Hardware & the video transfer industry leader. er grei og "billig" når et gjelder videoredigering. Faktisk er det det eneste lisensierte videoprogrammet jeg har brukt, men jeg skal ikke si at det er ewnkelt å lære seg...for det er det ikke.
Men, i forhold til f.eks. løsninger fra adobe er det ikke bare billig, men også high end enkelt fra et adminperspektiv.

Vel... personlig bruker jeg windows movie maker nå, men går nok for pinnacle om ikke lenge... those are great!
 
Pinnacle moviemaker ser jo nesten ut som Win moviemaker.. Må vel ta en titt.

Takk for tipset. :)

Edit: Kan man btw bruke Adobe Illustrator til dette? (Eller surrer jeg fælt nå? Er ikke så inne på disse programmene, leste det bare på nettet. Mulig jeg misforstod)
 
Sist redigert:

picxx

Well-Known Member
Edit: Kan man btw bruke Adobe Illustrator til dette? (Eller surrer jeg fælt nå? Er ikke så inne på disse programmene, leste det bare på nettet. Mulig jeg misforstod)

Ja, du surrer.
Illustrater har aldri vært et mediredigeringsprogram/verktøy.
 
Dang, er det så avansert? Crap.. :rolleyes: Og jeg som bare skal lage en enkel video med tekst, og snakking i bakgrunnen..

Asså, jeg kan ikke å bruke Powerpoint en gang. :D
 

picxx

Well-Known Member
Dang, er det så avansert? Crap.. :rolleyes: Og jeg som bare skal lage en enkel video med tekst, og snakking i bakgrunnen..

Asså, jeg kan ikke å bruke Powerpoint en gang. :D

kan jo bare bruke windows movie maker... trenger du annet da?
 
Topp