Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Hvordan overvåker dere server-oppetiden?

appelsin

Medlem
på den der vil det gå tregere enn på host1....

og du trenger egentlig bare 1 IP. det betyr at du har fast IP på din VPS. slik at den ikke endrer seg daglig. Helt normalt med 1 IP men 2 er kanskje å anbefale hvis du skal kjøre egne navnetjenere. kan kanskje være lurt når ud har 100 domener. da blir oppsett av subdomener osv lett,

tenk deg at du skal ha serveren oppe å kjøre. den bruker ca all rammen til bare å kjøre. så kommer alle apache intansene så tror nok du må opp i MINST 768 hvis du skal kjøre drupal og wordpress etc.

JEg ahr VPS og webhotell tilgjengelig. Skal du ha VPS så kan du bruke feks CPANEL som hosting panel og selv selge webhotell hvis det er interessant, elelr du kan selge et domene pog bare gi vekk user/pass til den kontoen.

Jeg kan levere det du trenger OG drifte det for deg. Har raske servere med 24GB minne 2TB disker og dual quad core CPUer på 2,67ghz. Det er NOK fart i denne maskinen. Kan levere VPS og webhotell og det er enkelt å oppgradere til mere minne diskplass. Er dette noe du kune tenke deg?

Pris kommer helt ann på hva du skal ha og hvordan det skal organiseres.

Takk for informasjonen. Jeg gikk for denne løsningen før ditt innlegg ble skrevet:

2 Xen
VPS Hosting
1024 MB Dedicated Memory
1024 MB Swap Memory
60 GB Disk Space
500 GB Bandwidth
2 Dedicated IPs
Operating System Choices: CentOS/ Fedora/ Gentoo/ Debian
cPanel + $8.00/mo
Server Management Levels: Basic/Full
24x7 Server monitoring


Fikk hele pakken for $422 USD for 12 mnd. Jeg fokuserer på kostnader, og kjøper bare tjenester fra utlandet.
 

SYSE

Medlem
Jeg bruker verdens dårligste server. Jeg snakker selvfølgelig om Bluehost.

Jeg lurer på hvordan jeg kan overvåke server-oppetiden til mine nettsider (shared hosting). Hvordan gjør dere dette på deres server?

I Bluehost finnes det mange funksjoner under "Logs". Problemet er at jeg ikke vet hvordan jeg skal tolke disse dataene/grafene. Jeg vet ikke hva jeg skal se etter for å sjekke om alle som besøker nettsidene mine, kommer til en nettside som er tilgjengelig. Skal jeg se på bandwidth, CPU throttling, error logs?

Eller bruker dere eksterne programmer til å overvåke disse tingene?

jeg er interessert i å høre hvilke prosedyrer dere har for dette.

Gi Pingdom et forsøk: Pingdom Website monitoring. Monitor your server and network uptime and performance for free.
 
Topp