Hvordan sette opp gjestebloggere i Wordpress?

Marita

ordleker
Jeg har et par stykker som kunne tenke seg å gjesteblogge på sida mi.

Men i første omgang - så tenkte jeg å poste en artikkel jeg fant på webartikler.com. Problemet er at om jeg legger den inn som meg, så vil det jo stå at den er skrevet av meg, mens det nederst i artikkelen vil stå "Om forfatteren" osv..

Jeg har laget en bruker, "Gjesteblogger" (forøvrig et dustete navn, noen med andre forslag?) - og gitt den rettigheter som "Author". Har jeg gjort det riktig så langt?

Hva nå? Hvordan logge inn som "Gjesteblogger" og poste? Jeg prøvde der hvor jeg selv logger inn som admin, men det var jo tydeligvis helt feil :p

Marita

ordleker
Hva nå? Hvordan logge inn som "Gjesteblogger" og poste? Jeg prøvde der hvor jeg selv logger inn som admin, men det var jo tydeligvis helt feil :p

Åh herlighet at det går an. Sånn går det når man har to wordpressblogger oppe og logger inn på feil. Moderator, kan godt slette denne tråden altså :p

Marita

ordleker
Jupp, her er det råkjøring om dagen :p Godt det snart er jul og litt påtvunget nettfri ;)

Er forøvrig usikker på forskjellene på author og editor? Gjetter jeg riktig om author kan skrive artikler, mens en editor kan.. editere alle artikler, men ikke admin sine? (Herlighet, kan jo ikke norsk lengre når man leser engelsk dagen lang)

Topp