Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Idè! Om å tjene penger.

OldHP

Medlem
Fordi jeg ikke har kapital til det så blir det for meg bare en idè. For dere velykkede web designere og smarte folk med dermed en del penger i lomma så har dere muligheten til å gjøre et kupp! Slik går idèen..

Is. Hellas vil nok kvitte seg med isen de har da deres kultur er slik at de selv med 0 eller + 5 grader så låser de isboxene. Dermed er is salg ikke så populært der nede. I Hellas selges det nok dårlig da folk er redde for kulde. Her derimot selger vi selv i trondjæm. Is er så populært at isbiler bråker med kraftige sirener, alikevel, når folk får negative tanker av disse sirenene så vil de mota og ikke sove seg vekk fra bråket. Is i Norge er IKKE så avansert som i Hellas. Det er dèrfor ideen kommer manifestert her. I Hellas der jeg kommer fra finnes det utrolig mange fine fasonger på is, f.eks føtter, røde og gule, griser og afrikanere med en utrolig lukt og sterk farge. Fordi menneskene har dualifisert sine handlinger som forfedrene som drømte og nå vi liksom som barn og ikke mental drømmere og tenkere så tror jeg slike barnslige fasonger vil selge bra. Det kan dere lese mer om her: hoLkaPoLka.com - Artikkel om spøkelser basert pÃ¥ egen teori om naturen.

Soft is er liksom bare saft og det er ikke så avansert. For ikke å snakke om den hvite fløte krem isen som er så kjent her. Det er jo ikke så avansert heller.

Jeg har som sagt ikke kapital heller ikke peil på hvordan jeg skal få ordne meg lastebil med fryser. Dere som har klart livet og fått både stolthet av det og penger har mulighet til det.

Gjør det for lommeboken da potensialet er stort. Gjør det for barnene.
 

picxx

Well-Known Member
Gjøre hva??
 

OldHP

Medlem
Hmm?

Kjøpe gresk is, få transport biler med fryser til å importere og selge.

Neivel, idèen var kanskje ikke så god.
 

OldHP

Medlem
Skal vi lage is med rare fasonger og kjøre rundt i en lastebil å selge dem?

Ja, ideen er det, saken er at norske bedrifter har fokusert feil vei, isteden for en "rar fasong med masse sterke farger og velsmakende iser" så har de fokusert mer på softiser. Siden vi i vesten (se: hoLkaPoLka.com - Blogg om natur, naturfilosofi og religion med artikler, dikt og morsomme historier.) har dualifisert oss fra den eldre måten å være på som huleboere mental tenkende og inaktive og ensomme til da mer like barn så tror jeg ideen min vil fungere..
 

Visja

Medlem
Is i sterke farger og rare fasonger gikk rett hjem hos meg!
Da jeg var liten husker jeg spesielt Rakett isen og den derre isen med 2 pinner.. man kunne dele den og vips hadde man 2(!!!) iser for samme pris som 1. dæven så herlig det var å være liten gitt.
Men.. hva med å selge ideen til hjem is, diplom is, hennig Olsen eller noe sånn.
 

kongen

kongemedlem
Ja, men det var jo før Diplom-Is fullstendig overtok markedet 21.000 år f.kr.
#getyourfactsstraight

Er du helt sikker på at Diplom-Is overtok markedet da? Hvordan forklarer du at det er et helt land som heter Island da? Tror nok Island hadde større marked enn lille Diplom-Is da ja...
 

Swordfish

Medlem
Morsommer disse ideene du stadig kommer med! Selv om du muligens ikke har funnet opp kruttet på nytt, så er det i alle fall underholdende å lese :)
 
Topp