Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Ikke gi dårlig-ryktepoeng til Tonny

Status
Stengt for ytterligere svar.

peterandrej

pensjonert moderator
Jeg skjønte hva du mente, men hadde bare lyst til å skrive en halvmorsom kommentar. Og jeg er enig med deg. Jeg tror jeg har gitt ryktepoeng 10 ganger, og sju av dem har vært til Olaf Solstrand liksom.

Hva hvis Olaf er den eneste som bidrar med noe nyttig? Må jeg gi masse til andre tullinger bare for å få lov til rose Olaf? Det blir jo feil, så håper det går an å redusere kravene til å måtte spre ryktepoeng "rundt".
 

Nutz

Med lem
Ok, da er det kun mulig å gi positive ryktepoeng.
Ikke helt riktig.. :D
Er nok noen priviligerte som har denne funksjonen aktivert enda. ;)
Klarte å få et negativt et, etter du slo av denne funksjonen.
Lavmål var kommentaren.. I en tråd om noen tullinger som la seg i kø for å kjøpe en overpriset telefon..
 

dennison

Medlem
Hei,

Anbefaler ingen å gi ryktepoeng til Tonny. Da gir han nemlig dårlig ryktepoeng tilbake og sletter innlegget sitt, slikt at hans ikke telles lengre.

Tar bort litt av poenget med ryktepoeng, men ok. Da vet dere det!

HAHHAHAHA, jeg tror han han lært av deg. DU VAR KANSJE SÅNN DU OGSÅ NÅR DU VAR MOD? ELLER ER DU GLEMSK? idiot.
 

picxx

Well-Known Member
Ikke helt riktig.. :D
Er nok noen priviligerte som har denne funksjonen aktivert enda. ;)
Klarte å få et negativt et, etter du slo av denne funksjonen.
Lavmål var kommentaren.. I en tråd om noen tullinger som la seg i kø for å kjøpe en overpriset telefon..

Moderatorer og admin kan vel fremdeles gi negativ, noe jeg synes er positivt, men ikke basert på det du forteller her.
Å bruke sitt moderatorverv til å gi negative ryktepoeng basert på fjortismetoder burde ikke forekomme på forumet!
Regner med Tonny tar tak i dette/denne saken og ordner opp.
Dette tjener ikke forumet som helhet, og det er det en moderator skal i i tankene... ikke om apple eller pc er tøffest!
 

picxx

Well-Known Member
HAHHAHAHA, jeg tror han han lært av deg. DU VAR KANSJE SÅNN DU OGSÅ NÅR DU VAR MOD? ELLER ER DU GLEMSK? idiot.

Kanskje ikke uten grunn du sitter med negative ryktepoeng... skjærpings!
 

dennison

Medlem
Picxx: vet du hvorfor jeg sitter med det? PGA. Kenneth, han mislikte at jeg ikke syntes de t han viste frem var noe. ;) Og han var mod. ;) Han sletta mine innlegg der sannhet kom frem og lot sine stå :) Hurra!
 

picxx

Well-Known Member
Det var ikke en mod, jeg hadde glemt å deaktivere en brukergruppe.

Okai..sorry :)

Ettersom det var "dekativert" regnet jeg automatisk med at det kun var mods og admin's som hadde tilgang, så bad is on you ;)
 
Status
Stengt for ytterligere svar.
Topp