Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Ikke lett å være webdesigner

zapotek

Medlem
The Oatmeal er artig, men jeg kjenner også igjen at ITPro gir blanke i opphavsretten og kopierer innhold rett fra andre.

Dette var grovt syns jeg. Det nevnte ikke opphavsmannen med et ord, ingen link tilbake. De publiserer nesten arbeidet som sitt eget.
 

tyr897

Medlem
Du fant altså frem en snart ett år gammel tråd og registrerte deg, for på en misvisende måte informere oss om at artikkelen i ettertid er blitt oppdatert med en kildehenvisning?
 

Breezy

New Member
Google is everyones friend.
Det var i hvert fall en kildehenvisning helt nederst på siden - før jeg registrerte meg og postet kommentaren - og ja, jeg er fra ITpro redaksjonen.
 

picxx

Well-Known Member
Google is everyones friend.
Det var i hvert fall en kildehenvisning helt nederst på siden - før jeg registrerte meg og postet kommentaren - og ja, jeg er fra ITpro redaksjonen.

Kildehenvisning gir ingen rett til å kopiere andre artikler, uansett språk... shame on you "ITPro redaksjonen".
 

Jazz

Medlem
Det må jo ikke gå sånn, litt opp til planleggingen. Hvis du ikke blir enig om en fastpris, men timepris, vil jo bedriften ikke ha så mange endringer etterhvert som det koster penger. Og hvis de vil ha det, så spiller det ikke noen rolle siden du tjener på det :D

Forresten, jeg hadde sett den samme "tegneserien" på tyrkisk for noen måneder siden :p
 

zapotek

Medlem
Det må jo ikke gå sånn, litt opp til planleggingen.

:p

Joda, det må jo gå sånn. For å sitere en stakkar på ClientsFromHell.net:

"Client: “The logo is far too dark. Try brightening it up a bit. What happened to those vibrant colors we picked out earlier.”

Me: “Well, to be fair, you ARE wearing your sunglasses.”

Client: “Hmm, so I am.” (Chuckles, takes his sunglasses off).

Me: “Is that a bit better?”

Client: “Oh, heavens no, this is WAY too bright.”"

:D
 
Topp