Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Import samarbeidspartner

vovinga

New Member
Hei! Jeg heter Vladimir Pavlov og driver en nettbutikk som er under utvikling nå. Det meste av varene skal jeg importere fra Kina, men også fra andre land ved gunstig prising fra leverandør. I oppstartfasen har jeg dessverre noe begrenset kapitalbase og ønsker primært å bruke denne til å utvide sortimentet i nettbutikken min.

Derfor søker jeg etter samarbeidspartnere som er interessert i felles innkjøp for å få gunstige priser både på frakt og produkter som kan selges videre i Norge.*Varepartiene vil bli fordelt mellom samarbeidspartnere etter forhåndsdefinerte forpliktelser.*Jeg tror denne type samarbeid gir store fordeler for de som driver ved lav omsetning i oppstarten.*

Dersom noen er interessert denne tilbud, ta kontakt med meg privat (vovinga@gmail.com) for å få mer info om samarbeids vilkår og betengelser.*

Varer importeres under følgende kategorier: Nettbutikk (butikk fortsatt under utviklingfasen så skal ikke fungere før alt på plass)*

Obs: Dette tilbudet er begrenset og vil gjelde før jeg finner på maks tre samarbeidsavtaler !!! Ved kontakt med meg per epost ikke glem oppgi linken til din nettbutikk....*
 

wellendorf

Medlem
"Smartviking.no nettbutikk som etablert i desember 2013. Vi selger stort assortiment av forskjellige smarte produkter som kan forbedre hverdags stemning i live rutiner hos mange folk. Vi er nye i dette norske markedet, sa derfor det er dobbelt viktig for oss a vinne tilliten hos kunder våres. Var hoved formal i den forste skriften er til å skape god stemning til forbrukere, derfor setter vi stor pris på"

Seriøst?
Beklager altså, men det er ihvertfall nok å gjøre før oppstarten ;)
 

vovinga

New Member
"Smartviking.no nettbutikk som etablert i desember 2013. Vi selger stort assortiment av forskjellige smarte produkter som kan forbedre hverdags stemning i live rutiner hos mange folk. Vi er nye i dette norske markedet, sa derfor det er dobbelt viktig for oss a vinne tilliten hos kunder våres. Var hoved formal i den forste skriften er til å skape god stemning til forbrukere, derfor setter vi stor pris på"

Seriøst?
Beklager altså, men det er ihvertfall nok å gjøre før oppstarten ;)

Takk for kritikk , er det veldig viktig for meg ååååååååå :) Det skal jeg forsøke å rette opp feil på gramatikk før butikken skal startes og i tilleg kanskje forbedres endelig min norsk språk.....

p.s. 1 Partneravtale er gjenmført, trenger 2 samarbedspartner til....
 
Topp