Kjapp og trygg hosting for Wordpress

InBusiness.no - fordømte inkompetente grådige nek!!

TorsteinO

Art Director & grunder
Har en kunde som har brukt møkka-cms'et fra InBusiness.no - itools - fram til nå, og det viser seg selvsagt at de ikke har noen fornuftig måte å eksportere innholdet på, og når man tar kontakt med dem kan de ikke engang gi et ordentlig prisanslag.

En ting er at de har gjort det vanskelig for seg selv ved å kjøre alt (ja, alle kunder) fra en og samme store database, men selv da skal det f*** ikke ta mange minuttene for å eksportere noen tabeller fra en database!!?! Men neida, de kan ikke gi noe anslag på hvor lang tid det tar, først anslo de to timer på telefonen, så pr mail sier de at de ikke kan garantere at de er ferdig på to timer heller, og ville egentlig ikke gi noen tidsanslag i det hele tatt, 2-4 timer var det eneste jeg kunne få utav dem til slutt.

Skal faanmeg gå aktivt inn for å stjele kunder fra de nekene der, og heller betale noen for å kopiere ut innholdet fra sidene manuelt.
 
Sist redigert:

Travellingman

Nettgrunder
Har litt erfaring som bruker av dette cms èt og er lite imponert....

Er ansvarlig for en klubbside i en fagforening og synes det er tungvindt å gjøre selv den minste ting i kontrollpanelet. Så jeg kan godt skjønne din frustrasjon Torstein ;)
 

ptomter

Medlem
Helt enig

Skal faanmeg gå aktivt inn for å stjele kunder fra de nekene der, og heller betale noen for å kopiere ut innholdet fra sidene manuelt.

Vært borte i de tidligere da en kunde skulle der i fra, endte med at jeg manuelt satt i timesvis og opprettet ting på nytt...blodet kokte..

Fine med sånne referansesider er at man ser jo hvor man skal begynne hvis man først går inn for å kapre kunder :D
 

TorsteinO

Art Director & grunder
Ok. De hadde planlagt å gjøre det til uka. Det er jo en veldig stor og vanskelig jobb, så jeg skjønner at de ikke kunne gjøre det med en gang. Kundeservice er noe kjipe greier gitt. Best å gjøre jobben så dårlig at folk får lyst til å komme seg ut, og så kan man holde dataene til kunden som gissel og kreve enda endel tusenlapper (og selvsagt kan de ikke si noe om hvor mye det vil koste så de kan lure seg til nærmest en blankosjekk) for å få med seg dataene...
 

Septon

New Member
En stund siden jeg har vært inne her nå, men deler gjerne min erfaring med deg Torstein. Jeg er helt enig i alt du forteller oss her, og jeg sitter med samme erfaring. Jeg har opplevd noe langt mer morsomt fra Inbusiness.

Tidligere kunde av meg, fikk en pris på en løsning, og personlig syntes jeg dette var en rar måte og pris-sette ett slikt prosjekt. Her blir man også slengt mellom 3-4 personer, som alle sier noe forskjellig. Ber selv om en pris, på ett helt likt prosjekt, men! en pris-forskjell på 12000kr!

Min tidligere kunde hadde en Joomla løsning, hvor inbusiness plutselig sa stopp, og tok gebyr for og overføre til wordpress, da han allerede hadde betalt i dyre dommer for en joomla løsning. Timebanken han hadde ble brukt opp på "intet" og det var ikke noen spesiell beskrivelse til noe som helst, helt utrolig! joomla løsningen var heller ikke brukelig.

Ett tips til alle, STYR UNNA INBUSINESS A/S! har aldri opplevd makan til support, og "prosjekt-ledere", svært dårlig.

Har ingen erfaring med itools systemet dems, men for å være ærlig, ser det ikke spesielt imponerende ut. Virker som dem er ute etter og presse mest mulig penger ut av alle, og truer med kontrakter og brudd på avtaler.
 
Topp