Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Indekserer ikke nye poster - hundrevis av visninger og PR 5 til tross

Hei,

Til å begynne med var Google en god ressurs for oss og indekserte hver eneste post - kort tid etter publisering. Men etterhvert begynte det å ta lenger og lenger tid før postene ble indeksert av Google. Nå tar det minimum ei uke før postene blir indeksert, til tross for hundrevis av besøk (tusenvis på enkelte) og Pagerank 5. Er det noen som vet hva som kan være galt? Jeg har prøvd alt mulig, men det ser ikke ut til å hjelpe. Kan jeg være svartelistet?

Nettstedet det gjelder: Betamagasinet - Programvare, webapplikasjoner og teknologi | betamagasinet.no
 

Gaasehud

Medlem
Har du sjekket sitemapen din (hvis du har noen) eller om sitemap styres gjennom et WP-innstikk eller lignende. Da kan du ofte velge hvor ofte du vil at visse sider skal indekseres. :)
 
Nå har jeg sendt Google et sitemap. Bruker det å være effektivt? Uansett, jeg har prøvd diverse andre søkemotorer og der blir postene indeksert i løpet av noen timer.

Mulig jeg tar helt feil, men er ikke Google den beste søkemotoren med stor margin?
 

konstant

New Member
Det er ingen tvil om at google er en største søkemotoren i hele ordet, og har enorm database, som kan ta tid å indeksere siden. men finnally det gir verdi tilsvarende
 
Sist redigert:
Topp