Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Indianer triks

Mr.Dude

Medlem
De slutter ikke å danse før det begynner å dryppe fra himmelen... På samme måte kan man oppnå alt men vil i livet, man bare holder på til det virker
 
Fortsett fortsett og fortsett til du får suksess.
Aldri gi opp!

Om dette er riktig svar må jeg ærlig talt si jeg er litt skuffa. Hvordan kan man si noe sånt; om det er hull i egen kunnskap som man ikke vet er der, hvordan kan man da holde på til man får det til? Hullene vil jo fortsatt være der. :confused:
 
Sist redigert:

Atlas

Medlem
Om dette er riktig svar må jeg ærlig talt si jeg er litt skuffa. Hvordan kan man si noe sånt; om det er hull i egen kunnskap som man ikke vet er der, hvordan kan man da holde på til man får det til? Hullene vil jo fortsatt være der. :confused:

Det ene utelukker vel ikke det annet.
Kunnskap kombinert med arbeidsmoral.
Det jeg mener er bare at man ikke må gi opp selvom resultene ikke kommer med en gang.
 
Skjønner godt hva du mener. Men la oss nå se for oss at du har en bil uten hjul; du kan prøve så lenge du vil å kjøre forover, men det kommer aldri til å skje. Blir det ikke da litt meningsløst å si "try, try again"? Joda, man er selv ansvarlig for å tilegne seg kunnskapen som trengs for å nå målet, jeg vil bare understreke det meningsløse med denne tråden, om svaret på spørsmålet da faktisk skulle være "ikke gi opp".
 

Atlas

Medlem
Vi kan vel ike være uenige om det :)
Det er viktig å ha kunnskap/viden.
Men kunnskap uten arbeidsmoral, initiativ og vilje gir ingen resultater.
Begge egenskaper er viktige
 
Sist redigert:

zapotek

Medlem
Fasiten: Du trenger ikke finne opp hjulet selv, det er allerede oppfunnet. En ting som fungerer med suksess et sted for en person vil mest sannsynlig fungere for deg om du kopierer det til punkt og prikke.
 
Topp