Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Info om DiggMeg

picxx

Well-Known Member
Vil bare opplyse alle som skrev seg opp på diggmeg.com at jeg fikk noe problemer med siden i dag så den gikk rett og slett i søpla med database og det hele. Pligg er no' dritt.

Har satt opp en bedre utgave, men er fremdeles noe jobb igjen før jeg får den helt slik jeg vil ha den. Det vil også være mulighet til å legge til rss feed slik at man slipper å legge inn èn og èn story.

Vil uansett gi en uforbeholden unnskyldning til alle for at både brukere og innlagte historier gikk ad undas, men tro jeg valgte riktig når jeg gikk bort fra pligg. En kan skrive seg som medlem nå, så skal jeg komme tilbake med info ang. rss feed når jeg har fått siden 100%.

Ønsker også tilbakemeldeing fra dere om dere mener dette ble bedre eller om det var en negativ utvikling (om man ser bort fra alle historiene som gikk tapt).

:)
 

Gomlers

Member
Synes det ser bra ut jeg picxx!
Kunne kanskje sett for meg et par farger til..
Den forrige var mer innbydene og "velkommen hit" .. men som kjent, så er ikke akkurat jeg noen jævel på design. Selv om jeg kan mye annet kult! :)

- Du har noen fantastiske saker på gang.. renten opp med 4% på mandag, selv om renteøkningen alltid er på onsdager, i tillegg til at jeg jobber i bank, og burde
absolutt ha fått med meg nyheten på jobb - nå har jeg iallefall noe å snakke med kundene om
i morgen ;)

Og ikke for det.. den artikkelen om 2000,- i avgift for nettbutikker var ikke dum den heller :)
Det blir nok trafikk av sånt - selv om det ikke er første april...
 
Topp