Selger domenet Inkassobyrå.com om det riktige budet kommer
E Erlend Medlem 15 Jun 2012 #3 Konge om man skal drive inkassobyrå Bjørn skrev: Da spør jeg som du ville; hvorfor er dette et platinium-domene? Klikk for å utvide...
Konge om man skal drive inkassobyrå Bjørn skrev: Da spør jeg som du ville; hvorfor er dette et platinium-domene? Klikk for å utvide...
TorsteinO Art Director & grunder 15 Jun 2012 #4 Bjørn skrev: Da spør jeg som du ville; hvorfor er dette et platinium-domene? Klikk for å utvide... Sannsynligvis fordi det har blitt så voldsom inflasjon på gulldomener
Bjørn skrev: Da spør jeg som du ville; hvorfor er dette et platinium-domene? Klikk for å utvide... Sannsynligvis fordi det har blitt så voldsom inflasjon på gulldomener
Pong Jeg selger sʇɥƃıluʍop :) 1 Jul 2012 #10 Hva gjør du når den som kjøper ikke gjør opp for seg? Er vel bare å ta kontakt med f.eks. de fra inkassobyrå.com kanskje?
Hva gjør du når den som kjøper ikke gjør opp for seg? Er vel bare å ta kontakt med f.eks. de fra inkassobyrå.com kanskje?
E Erlend Medlem 1 Jul 2012 #11 Pong skrev: Hva gjør du når den som kjøper ikke gjør opp for seg? Er vel bare å ta kontakt med f.eks. de fra inkassobyrå.com kanskje? Klikk for å utvide... Jaja
Pong skrev: Hva gjør du når den som kjøper ikke gjør opp for seg? Er vel bare å ta kontakt med f.eks. de fra inkassobyrå.com kanskje? Klikk for å utvide... Jaja
E Erlend Medlem 4 Jul 2012 #13 Siste frist å by i morgen klokken 16.00, hvis ikke går den tilbake i hvelvet