Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Installere Wordpress

Hei

Hva vil det koste ca. å få dette gjort rimelig raskt:

1. Ordne med et .com domene
2. Installere wordpress med et tema. (temaet behøver ikke være unikt og gratis temaene man finner på nett kan brukes)
3. Sette inn de viktigste plugins

Takk
 
Hvis en har gjort det før tar det ikke lange tiden, jeg brukte vel kanskje noen små timer sist jeg gjorde det. Og greier du deg med gratis tema, så koster det jo ikke mer en registreringsavgiften for domenet (type hundrelapp) og hosting.

Skal du ha noen andre til å gjøre dette for deg koster det fort litt. Jeg vet ikke helt hva som er vanlig med vet ihvertfall at Sindre tilbyr seg dette:
http://www.glabladet.no/hurtigstartsblogging/

Ellers fikk jeg god hjelp av gratis bloggekurs på Glabladet.no første gangen jeg skulle innstallere og sette opp en wordpressblogg, og da hadde jeg nettsiden oppe og gå i løpet av en kveld uten at det kostet meg noe særlig :)
 
Sist redigert:

picxx

Well-Known Member
Jeg ville satt av et par tusen til dette.
I tillegg til det du nevner over kommer du helt sikkert til å lure på ting både før og etter installasjonen. langt de fleste (alle) bil selvsagt også fakturere deg for denne tiden.
 

MobyDick

New Member
jeg gjorde akkurat det du snakker om. .no domene (som sikkert er dyrere enn.com) pluss et års host kostet meg vel 498 kr eller noe sånn host host1.no. veldig enkelt å installere wordpress.... maks 1 time
 
Topp