Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Integrere webshop i Facebook-gruppe

n0stra

Medlem
Har sett nærmere på mulighetene som ligger inne i funksjoner som har blitt lansert for Magento CMS. Flere svært potensielle løsninger som på en pen og rask måte presenterer hele butikken med utsjekking, kjøp og det hele. Samt lar deg kjøre kampanjer som forutsetter at personer anbefaler, skriver kommentarer og "liker" med mer i 3. parts programvare.

Ser for meg at dette kan bli veldig lovende. Noen som har erfaringer ?

Facebook Shop | Import Web Stores to Facebook - StoreYa.com

Beetailer - Facebook Shop: Promotions and discounts! | Facebook

OnlineBiz Software Solutions - FB Store Pro | Facebook


Vi blir også å satse på å gjøre facebook connect som et alternativ for innsjekking/innlogging/registrering på butikken.
 

Dag Frogner

Supermedlem
Jeg tror heller ikke at folk er i kjøpemodus når de er på Facebook. Det er helt sikkert nyttig å ha en fanside hvor man kan legge ut oppdateringer jevnlig, for deretter å linke til egen nettbutikk, men jeg har liten tro på at man vil selge spesielt mye via Facebook.
 

n0stra

Medlem
Dag Frogner: grunnen til at jeg føler meg litt uenig i ditt resonement er det faktum at kunder ser ut til å være svært late og ikke engang orker å bevege seg ut av facebook for å sjekke priser på nettbutikken når disse promoteres på facebooksiden vår. Det ser faktisk ut som at folk foretrekker å slippe å forholde seg til flere nettsider (enkelte folk vel og merke).

Prismessig koster ikke dette oss store penger, faktisk ikke mer enn vi ville betalt for å få integrasjonen opp mot facebook med tanke på innlogging og brukerkonto-registrering.
 

n0stra

Medlem
Dag Frogner: poenget er at det krever de samme ressursene og fører til nye vinduer i nettleseren til kunden. Og det er langt enklere å få inn kommentarer, "likes", reviews osv på facebook enn på selve siden - og slik det er tiltenkt vil de være linket opp slik at det som kommer inn på facebook shoppen er nøyaktig det samme som på butikken og visa versa - det er bare snakk om en visuell presentasjonsendring som er tilpasset rammeverket i facebook.
 

whieroum

New Member
Har sett nærmere på mulighetene som ligger inne i funksjoner som har blitt lansert for Magento CMS. Flere svært potensielle løsninger som på en pen og rask måte presenterer hele butikken med utsjekking, kjøp og det hele. Samt lar deg kjøre kampanjer som forutsetter at personer anbefaler, skriver kommentarer og "liker" med mer i 3. parts programvare.

Ser for meg at dette kan bli veldig lovende. Noen som har erfaringer ?

Facebook Shop | Import Web Stores to Facebook - StoreYa.com

Beetailer - Facebook Shop: Promotions and discounts! | Facebook

OnlineBiz Software Solutions - FB Store Pro | Facebook


Vi blir også å satse på å gjøre facebook connect som et alternativ for innsjekking/innlogging/registrering på butikken.

Hei, har du kommet noe lengre her?

Noen andre som har sett på mulighetene for å bruke facebook login i en kjøpsprosess?

Christian
 
Topp