Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Interessant endring i DFDS-programmet hos Tradedoubler

Bjrl

Medlem
Fikk mail fra Tradedoubler nå om at DFDS Seaways endrer litt i programmet sitt og innfører provisjon for visningssalg og visningsleads. Betalingssatsene økes også litt.

På programsiden til DFDS hos Tradedoubler er ikke de nye satsene oppdatert, og det er heller ikke lagt inn visningslead-provisjon. Men det kommer nok snart.

Og da blir programmet straks enda litt mer interessant. Med cookietid på 45 dager (også på visningssalg og visningslead, tilsynelatende) vil det være større mulighet for å kapitalisere på dette programet - særlig om man har nettsteder som har mange brukere fra de områdene der DFDS har havneanløp.

Så her vil det bli lagt inn litt tyngre profilering - straks de nye satsene er oppdatert i programinformasjonen, og visningsleads er lagt inn :)

Mvh
Bjørn Jarle
 

webmoney

Søkemotoroptimist
Og da blir programmet straks enda litt mer interessant. Med cookietid på 45 dager (også på visningssalg og visningslead, tilsynelatende) [...]
Øøøøh... Jeg er ikke helt sikker på dette, så jeg skal ikke være altfor bombastisk: Men jeg tror visninger har en cookietid på seks dager, mens klikk har en cookietid på 45 dager.
 

Bjrl

Medlem
Jeg er usikker, for det er ikke lett å finne ut av dette på nettsidene til Tradedoubler. Men på programinfoen for DFDS står det at det er cookietid på 45 dager, uten at det er spesifisert om det gjelder klikk eller visninger. Er det seks dager generelt på visninger, så svekker jo det oppfatningen min om programmet en del - men i og med at det uansett drypper inn med provisjon fra visningssalg og visningsleads på Tradedoubler-kontoen min, så er DFDS-programmet mer attraktivt etter endringen enn det hittil har vært.

Mvh
Bjørn Jarle
 
Topp