Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Interessert i norsk affiliate store builder?

Vil du ha en norsk versjon?

  • Ja

    Stemmer: 5 100,0%
  • Nei

    Stemmer: 0 0,0%

  • Totalt antall stemmer
    5

beatngu

Member
Hei,
Jeg holder på med et stort prosjekt og lurer på om det er noen som er interessert i en norsk versjon.
Det som jeg lager er en affiliate store builder hvor du kan importere feeds til et ecommerce system som jeg har laget.

Produkter:
-Du kan importere data feeds fra xml,csv og .txt.
-Har også en søke funksjon som du kan henter produkter fra keywords direkte fra apien til affiliate programmet.Alt blir vist i en grid så du kan enkelt velge produktene som kommer fra søket med multiselect og importere produktene som du har valgt.
-Det er også mulig å legge til normale produkter så du kan ha affiliate produkter og normale fysiske produkter.
- Stort antall med produkter å velge fra ( har nå 2 millioner,men når det er ferdig satser jeg på ca 5 millioner)

Noen Funksjoner
Content spinner (Skriver om beskrivelsen som du får fra feeds)
Duplicate content checker (du kan sjekke at andre sider ikke bruker samme content som du bruker)
Link cloak
Medlem system
Nyhetsbrev
Sitemap creator
Multilanguage
Analytics i admin panel til å følge med diverse ting som brukere,clicks,produkter etc
Themes ( Senere vil jeg legge til en drag and drop theme builder)
Ads moduler så du kan enkelt plassere adsense eller lignende på siden.
Blog

Alt kjøres på eget ecommerce system for best resultat og ingen begrensinger som du har med wordpress eller lignende.Systemet er laget i asp.net 5 og skal legge til .net core så folk kan kjøre dette på windows server eller Linux server.

Første versjon blir laget i engelsk og nederlandsk,men viss det er mange som er interesserte så vil jeg også legge til norsk.

Jeg la til en spørreundersøkelse for å få en ide om hvor mange som er interessert i en norsk versjon og viss det er flere som vil ha det så legger jeg til norsk i den første versjonen.
 

beatngu

Member
Jeg prøver å holde prisen svært rimelig så alle har mulighet til å kjøpe dette.
Prisen som jeg skal holde meg rund er 2000kr en gangs pris og kanskje etter 1 år 500kr for 1års update.
Hva synes dere om prisen,er det en rimelig pris?

For å være helt ærlig så har jeg ikke telt hvor mange norske varer som tilbys på affiliate programmene som jeg har lagt til.Men jeg skal legge til alle affiliate programmene som er,har fortsatt en del som jeg kjenner til som skal legget til og når jeg har alt som jeg kjenner til så kommer jeg nokk til å starte en tråd her for å spørre dere om det er noe jeg har glemt eller dere kan kommer med forslag om affiliate program som dere vil at jeg skal legge til.

Listen som finner her på webforumet skal legges til men viss dere har andre affiliate program som dere ønsker at jeg skal legge til så bare gi beskjed så skal jeg legge det til listen min med ting å gjøre.

Når alt er på plass så kommer jeg til å sjekke antall norske varer som tilbys så jeg kan komme med et konkret svar om hvor mange norske varer du kan legge til.

Skulle det være noen funksjoner som dere vil at jeg skal legge til så er det bare å komme med forslag så skal jeg se om jeg kan legge det til.
 
Sist redigert:

beatngu

Member
Ja Seo er noe som står høyt og blir skreddersydd til siden.
Selv har jeg over 10 års erfaring is Seo og har hatt sider på Alexa world ranking på 5200 så jeg kan vel si at jeg er ganske så god på dette område.

Jeg er en av developerene av verdens beste content spinner og det er fullt mulig å få til å spinne norsk content.
Du har rett at det er vanskelig å spinne ord for ord i norsk pga det er ikke så mangen norske synonymer.
Men du har en vei rund dette,jeg laget en norsk database til spinneren og i stedet for å spinne ord for ord så tar du setninger og flere ord.

Så normalt kan du stille inn spinneren ord for ord men for norsk funker det mye bedre med setninger og flere ord.
Brukere kan bygge ut sin egen norsk spinning database,så jeg anbefaler sterkt å i begynnelsen til å ta det som manual spinn så du kan lære spinneren å spinne til godt norsk.

Etter at du har spunnet en del med manual så kan du kjøre på med auto spinn med egen database.
Du kan ha egen database på pcen din eller du kan velge å synce databasen din mot den norske databasen som er på nettet så alle norske brukere vil da forbedre den norske spinningen. sammen.

Du kan spinne alle språk og engelsk er helt rå og har er det bare å kjøre auto spin.
Spinner databasene blir utvidet og forbedret av brukere selv og det er over 100k brukere som forbedrer kvaliteten.
Det har vært et begrenset antall norske brukere når jeg jobbet med spinneren.

Selv hadde jeg en svært god norsk database,men for en del år siden hadde jeg en hdd crash og jeg mistet mye ting inkl databasen som jeg hadde laget selv.

Nå er jo spinneren et eget software men jeg legger til Apien så du kan bruke den direkte i admin panelet,og jeg kommer også til å komme med et svært bra tilbud til spinneren vis folk skulle ønske full versjon av desktop spinneren så er det mulig.Dette kommer jeg til å tilby til mine kunder som et extra tilbud så du kan kjøpe full versjon av spinneren billigere en det selges til andre folk.

Det som kommer til å ligge i admin panel er gratis for x-antall spinns fra apien.
 
Topp