Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Introduksjonstilbud til forumbrukerne

drlinux

Konsulent i PHP og Linux
I forbindelse med at jeg øker satsningen på hosting, så gir jeg med dette alle brukerne av forumet et tilbud på webhotell og e-postkonti.

Du får 35% rabatt på alle webhotell og e-postkonti som bestilles i februar 2012. Rabatten gjelder for første år. Det er ikke rabatt på domener, men jeg flytter de gjerne gratis for deg. Det er dog ikke et krav at domenet ligger hos meg.

Jeg er også behjelpelig med installasjon av Wordpress og Joomla, og gir gjerne support på telefon og e-post hvis det behøves.

Serverne står i hostingsenter i Oslo.

Du finner mer informasjon om tjenestene her: Dr Linux - stabilt webhotell i Norge med PHP 5.3 og MySQL

For å bestille med rabatt, send e-post til post@drlinux.no og oppgi at du så tilbudet her.
 

JoachimO

Medlem
NB, dette er ment som et spm, ikke kritikk/spydighet.

Hvorfor skal jeg velge deg som en relativt ukjent "mini"-host til 50% høyere pris enn en stor aktør som Domeneshop?
 

drlinux

Konsulent i PHP og Linux
NB, dette er ment som et spm, ikke kritikk/spydighet.

Hvorfor skal jeg velge deg som en relativt ukjent "mini"-host til 50% høyere pris enn en stor aktør som Domeneshop?

Hei,

som en liten aktør er jeg opptatt av å gi personlig service når du trenger support. Hos en stor er det lettere å "drukne" i mengden.

Når det gjelder akkurat DS, så har jeg også fått beskjed om at jeg har merkbart raskere webhotell. Det blir dog anekdotisk :)
 

JoachimO

Medlem
Det kan være et godt argument, siden jeg absolutt har merket at sidene mine hos DS kan være treige til tider. Men hva er begrynnelsen bak å begrense antall epostadresser til 3 på den største pakken?
 

drlinux

Konsulent i PHP og Linux
Det kan være et godt argument, siden jeg absolutt har merket at sidene mine hos DS kan være treige til tider. Men hva er begrynnelsen bak å begrense antall epostadresser til 3 på den største pakken?

Det er grunnet plassbruk. Ofte tar faktisk e-postkontoene mer plass enn webhotellet.

Men, merk at det er tre e-postkontoer det gjelder. I tillegg kan hver konto ha opp til fem gratis alias mot seg, så totalt kan du der ha 15 forskjellige adresser. I webmailen kan du sette opp filtere som f.eks. sender aliasene til egne mapper. Disse filterne ligger på server, så er aktive også når du leser e-post fra annet e-postprogram eller mobil.
 

picxx

Well-Known Member
Rent generelt synes jeg du tilbyr lite og er dyr i forhold til både norske og utenlandske konkurrenter. Tilbyr du noe spesielt som forsvarer dine priser?
 

drlinux

Konsulent i PHP og Linux
Hvilket kontrollpanel får man og hvor mange domener kan man ha på hver konto?

Det er kontrollpanel for DNS (poweradmin), og der er det ingen begrensninger på antall domener. Det er ingen andre kontrollpanel, men du har via SSH tilgang til logger og cron.

Er litt usikker på hva du mener med "antall domener på hver konto", men i utgangspunktet er et webhotell for en webside. Du kan dog peke flere domener til samme side.
 

drlinux

Konsulent i PHP og Linux
Rent generelt synes jeg du tilbyr lite og er dyr i forhold til både norske og utenlandske konkurrenter. Tilbyr du noe spesielt som forsvarer dine priser?

Tilbud og priser er noe jeg vil se på. Jeg har vel valgt å ikke konkurrere spesielt på pris, men ser at jeg nok bør tilby litt flere pakkeløsninger.

Jeg tilbyr god stabilitet, hastighet og service, og hører fra kunder at det setter pris på den support jeg gir. Jeg er gjerne behjelpelig hvis det dukker opp spesielle behov du måtte ha, som installasjon av ekstra software og moduler.
 

Tonny Kluften

Administrator
Ang. priser så betyr det ikke noe webhotellet koster det samme som 1 liter melk i mnd eller 3 liter. Det er veldig billig uansett. Så lenger prisene på webhosting er under 100kr mnd (1,5 halvliter øl) så bør man sjekke andre ting som support, opptid, brukervennlighet osv.

Jeg syns at prisene på hosting generellt begynner å bli farlig lave, det er en grense for hvor lite man kan ta og samtidig levere et godt produkt.
 

picxx

Well-Known Member
Ang. priser så betyr det ikke noe webhotellet koster det samme som 1 liter melk i mnd eller 3 liter. Det er veldig billig uansett. Så lenger prisene på webhosting er under 100kr mnd (1,5 halvliter øl) så bør man sjekke andre ting som support, opptid, brukervennlighet osv.

Enkelte lover og leverer ikke.
Enkelte lover og leverer.
Enkelte lover ikke og lleverer ikke.

Jeg vil lizzom skille disse.

I første kategori har du firma som servage.net, bluehost og webhostingpad. Man lover 3 milllioner og leverer knappest det one.om gjør.

I andre har jeg firma som hostgator, host1 og tildels dreamhost.

Jeg vil gjerne unngå firma i kategori 3, og det er derfor spørsmålene kan bli litt "ekle" når det kommer slike supertilbud hvor man f.eks. får 3 e-post adresser på den største webhostingpakken.... mekker det ikke helt, rett og slett.

(og nei, for meg spiller det faktisk ingen rolle om responstiden er på 0,1 millisekond lengre fordi serverne står i frankrike eller nederland)
 
Sist redigert:

picxx

Well-Known Member
Ang. priser så betyr det ikke noe webhotellet koster det samme som 1 liter melk i mnd eller 3 liter. Det er veldig billig uansett. Så lenger prisene på webhosting er under 100kr mnd (1,5 halvliter øl) så bør man sjekke andre ting som support, opptid, brukervennlighet osv.


Skjønner, men når du kanskje skal flytte 10-15 virtuelle hoster begynner det å bli noen kroner :)
 

drlinux

Konsulent i PHP og Linux
Jeg vil gjerne unngå firma i kategori 3, og det er derfor spørsmålene kan bli litt "ekle" når det kommer slike supertilbud hvor man f.eks. får 3 e-post adresser på den største webhostingpakken.... mekker det ikke helt, rett og slett.

(og nei, for meg spiller det faktisk ingen rolle om responstiden er på 0,1 millisekond lengre fordi serverne står i frankrike eller nederland)

Jeg mener jeg hører til i kategori to - ikke love for mye, og så levere det og litt til ;) Jeg gir også en 30 dagers pengene tilbake garanti hvis ikke fornøyd.

Ang. den største pakken med tre e-postkonti og domene, så var det noe jeg introduserte etter å ha sett på endel konkurrenter. Flere lager pakker med domene, webhotell og X antall e-postkonti. Derfor lagde jeg selv en slik, men den har ikke vært noen hit.

De andre webhotelltilbudene er alle "no-frills" webhotell uten ekstra saker. Det er slik jeg selv foretrekker det, men den store pakken var et forsøk på å komme de i møte som har andre ønsker. Skal revurdere den.

Det tilbudet som det går mest avv er Webhotell Medium - som har plass i massevis til alle sider som ikke har store mengder media
 
Topp