Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Investor/partner søkes - netthandel

Online$

New Member
Jeg har en oppstartet nettbutikk som er spesielt fokusert på høy kvalitets designer inspirerte mote håndvesker.

Min nettbutikk tilbyr stilig og mote inspirert håndvesker, lommebøker, reiseeffekter, belter, beltespenner, mote caps, merke parfyme, mote smykker samt tilbehør for herrer - produkter av høy kvalitet til eksepsjonelt lave utsalgspriser.

Nettbutikken blir styrt fra Norge, men alle produkter shippes fra lageret i FL, USA.

Jeg søker etter en investor eller fremtidig partner som er interessert i gode fortjenelses muligheter. Partnerens hoved oppgave blir i første rekke å finansiere reklamevirksomhet som blant annet Google Adwords, PPC med det amerikanske marked som hovedformål i første omgang.

Min nettbutikk er PayPal verifisert samt sikret med et Starfield Technologies Web Server Certificate. Transaksjoner på nettstedet er beskyttet med opptil 256-bit Secure Sockets Layer-kryptering.


For nærmere opplysninger, vennligst ta kontakt.
 

Online$

New Member
Hei

Butikken er ikke et wholesale firma, men den er basert på Dropshipping.
Alle produktene selges individuelt til de ekselente prisene som er vist i min nettbutikk (god profitt margin). Hvis wholesale er av interesse gjelder helt andre priser (en god del lavere).
 

Online$

New Member
Kan du ikke bare forklare meg hva det innebærer for deg at du er PayPal Verified?

Hei Tonny Kluften,

What it Means to be PayPal Verified:
To ensure that this is a legitimate PayPal Verified user, make sure that the URL of this page begins with https://www.paypal.com/
To become Verified, a PayPal member in Norway must enroll in our Expanded Use Program. When a member completes Expanded Use enrollment, he undergoes additional checks that increase security for all PayPal users. Please note that PayPal's verification system does not constitute an endorsement of a member, nor a guarantee of a member's business practices. You should always consider other indicators when evaluating members, including length of PayPal membership and reputation scores (on eBay or other auction sites, if applicable).


Secure Site by Starfield Technologies.
This Web site is secured with a Starfield Technologies Web Server Certificate. Transactions on the site are protected with up to 256-bit Secure Sockets Layer encryption.
Domain Control Verified: Starfield Technologies has verified that the certificate holder controls the domain Fashion Handbags Store | Handbags Retailer | Purses and Wallets - ladyhandbagsonline.com.
Site Name: Fashion Handbags Store | Handbags Retailer | Purses and Wallets - ladyhandbagsonline.com
Certificate Status: Certificate is valid (10/04/2012 08:42:46 GMT to 10/04/2013 08:42:46 GMT).
 

ptomter

Medlem
Skeptisk, ikke noe jeg ville vurdert på så tynt grunnlag. Når du skal selge en ide og søker partner er det tre ting som er vikitg Informasjon! Informasjon! og Informasjon! Og dette var tynt enn så lenge.
 
Topp