Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Jeg flink:)

peterandrej

pensjonert moderator
I går var jeg veldig veldig flink. Jeg motstod alle fristelser. Jeg installerte hverken det nylig innkjøpte SimCity4, eller det nylig innkjøpte Starcraft. Jeg dro ikke på trening. Idretten fikk vike. Jeg redesignet ingen av bloggene mine. Jeg så ikke engang Sverige gruse Hellas i EM.

Hva gjorde jeg? Vel, jeg fikk gjort omsetningsoppgaven! Tøft. Og gud så synd jeg synes på de som jobber med regnskap til daglig. Jeg bruker skippertak-metoden, kun fordi regnskap og skjemaer er så jævla kjedelig.

Og i går fikk jeg det gjort. Meldt inn omsetningen til han Staten, og til og med fikk jeg betalt inn skyldig moms.

FLOTT. Jeg flink.

Nå har jeg bare selvangivelsen igjen, så er jeg ferdig med skjemaer på en stund. Skal bli deilig.
 

Fredrik

Medlem
Helt enig med peter her. Han er dritflink. Alt som omhandler regnskap å skjemavelde er omtrent like hyggelig som å vinne 10 mill på lotto..... så går Norsk tipping konkurs. Men når man endelig har tatt et skippertak i papirhaugen som jeg ser ligger på pulten min nå og som er ca 4 meter høy. Ja når man er ferdig med det..... bedre enn sex! Nesten.
 

peterandrej

pensjonert moderator
Jeg har fått utsatt selvangivelsen til den 15.juni hvis du lurte, niclas. Alle får utsettelse, bare de søker om det. Jeg gikk bare inn på altinn og klikket på et skjema, så var det i boks.

Det står at du må være syk eller indisponert eller noe for å søke, og jeg er det - så da har jeg mitt på det tørre. Men, alle fikk som søkte.
 

Niclas

New Member
Alle får utsettelse, bare de søker om det. Jeg gikk bare inn på altinn og klikket på et skjema, så var det i boks.

Flott tips, så neste år kan jeg grue meg helt frem til 15. juni. Ellers har jeg som nyttårsforsett at jeg skal gjøre ferdig regnskap og papirer iløpet av januar. Sprekker hvert år.
 

mofu

Medlem
gikk gjennom alt selv som skal sendes inn til regnskapsføreren i dag.. synes det er ille nok.. regnskapsføreren min har mast på meg i 2 uker i strekk nå.. endelig ferdig med å samle inn alt :) sender det i posten om en halvtime :) jeg får til å både selge og å bruke penger.. men papirarbeid er et helvette :-|
 
Topp