Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Jeg har begynt på skole og gir bort jobber

xenimus86

Medlem
...og må derfor gi bort noen av oppdragene mine.

1.
"Erotisk nettsted." Enkel nettside, som trenger noen dynamiske elementer. Det skal være en oversikt med jenter som er ledig for telefonsex. Online/Offline- kodene får vi fra telefon-leverandøren. Ansees som en easy job. Designmessig har jeg utviklet et utganspunkt i form av en annonse. Pris er ikke avtalt her, men jeg har tidligere tatt 550,- timen + mva til denne kunden. Deadline er 7 sept. eller noe. Ta kontakt for mer detaljer på denne!

2.
Enkle små reklame"postkort". Har laget profil, har bildene til disse. Enkel photshop / illustrator arbeid. Samme kunden som jeg har fakturert 550,- til.

3.
Lage en grafisk profil for et shipping-nettsted (en skole-forening). Ansees som enkelt arbeid, skal kun ha en PSD - dette oppdraget har fastpris på 1200,- + mva.


NB NB NB:
For den rette , som kan :
Joomla
Klarer å modifisere templates
Kan Virtuemart / DIBS
Grunnleggende PHP
og er relativ flink grafisk

så har jeg gjerne en rekke oppdrag.

PS:
De to første oppdragene jeg nevner, vil du overta kunden, og fakturere han selv. Her er det store muligheter for masse arbeid i fremtiden. Han satser temmelig hardt på markedsføring.

Ta kontakt på PM eller epost: abc@123.no, eller ring meg på 92694449 .. (Hvis ikke jeg tar den er jeg opptatt, send sms da)

/Adrian.
 
Topp