Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Jeg tester ut twitter ...

... og bare lurte på om noen hadde noen gode forslag til noen å følge på twitter?

Selv finnes jeg på https://twitter.com/DanAsenHansen

Mvh Dan

Tja.. Jeg må nesten spørre rett ut; Hvordan skal andre enn deg selv vite det?
Dette kommer jo helt ann på interesser. Jeg følger mennesker som inspirerer meg og som deler "twitrer" jeg finner faglig eller rent personlig spennende.

Hvis jeg skal råde deg i å følge enkeltpersoner, må du nesten fortelle HVA slags personer du synes er spennende :)
 
Tja.. Jeg må nesten spørre rett ut; Hvordan skal andre enn deg selv vite det?
Dette kommer jo helt ann på interesser. Jeg følger mennesker som inspirerer meg og som deler "twitrer" jeg finner faglig eller rent personlig spennende.

Hvis jeg skal råde deg i å følge enkeltpersoner, må du nesten fortelle HVA slags personer du synes er spennende :)

Tja, kanskje fordi jeg overhodet ikke har (hadde?) snøring på hverken hvordan twitter fungerer, eller hva som er hensikten med det?

Simpelthen elsker sånne svar som "det kan ingen andre enn deg selv vite" - de er like hjelpsomme som folk som linker til google hver gang man spør om noe ... :p

Nå har jeg imidlertid lest meg opp litt på twitter og "tester ut" noen småting, så får vi se hva som skjer videre. Interessant plattform i hvertfall - så er spørsmålet om det kan brukes til noe ...
 
Topp