Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Jobbannonser

Ludus

Medlem
Hei,

kjenner dere nettsider av aviser hvor jeg kan sende jobb annonser? Jeg er interessert i lokale aviser fra Sogn of Fjordane, Rogaland, Hordaland, Møre og Romsdal, Nordland (ja, jeg liker fjord og fjell :D ).

Takk.
 

Pong

Jeg selger sʇɥƃıluʍop :)

Ludus

Medlem
Hei Ludus,
Jeg bor i Rogaland. Hva slags jobb annonser tenker du på?
Rogalandske aviser:
Forsiden - Aftenbladet.no
Hovedside | rogalandsavis.no
Siste nytt · GBnett.no (små lokalavis som samarbeider med andre lokalaviser).

Husker jeg rett nevnte du en gang at du kanskje kunne tenkt deg å jobbe som barnepass/au-pair i Norge?
Uansett er det muligens en ide for deg å sjekke denne: Log In | Facebook

Takk, Pong :)

Jeg tenker å sende en generell annonse, selv om jeg liker å jobbe som web designer, illustratør eller i en reisebyrå. Men i begynnelsen skal jeg akseptere hvilken jobb som helst.

Om au pair: ja, det er en ide å bli bedre i norsk muntlig :)
Jeg vil sjekke lenken, takk.


Takk skal du ha, Erlend ;)
 

Ludus

Medlem

Takk for lenken :) Jeg vil sjekke det.

Ellers - siden du er grafiker - kunne du kanskje tenkt deg å tegne en cartoon til lokalavisen ukentlig? Det ville krevd at du følger litt med på vg.no / dagbladet.no, men gjør at du blir bedre kjent med kulturen og tankesettet, samt at du har noe å henvise til...

Interessant! Ja, jeg vil følge avisene og foreslå noe, takk.
 

Pong

Jeg selger sʇɥƃıluʍop :)
En mulig vei inn er via lokalavisene: de er ikke så store, mangler som regel materiale, og har ofte en ukentlig utgave. Noe å prøve i et halvt år?
Du kan kanskje vinkle tjenesten som "Norge gjennom et italiensk øye" eller noe slikt.

Hvis du vil kan jeg forwarde din profil til noen her i området som jobber med grafisk design, hvis det er av interesse. Du kan oversende en vanlig søknad med CV til info@remark.no
 

Ludus

Medlem
Tusen takk, Pong, du er veldig snill! :)

Jeg vil prøve med aviser og jeg vil sende deg en søknad med CV.
 
Topp