Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Jobbe på flere adsense kontoer

Kenneth Dreyer

Well-Known Member
Hei,

Først av alt kan jeg vel starte med at jeg ikke har finlest TOS og Terms for adsense de siste månedene. Jeg har nettopp skummet raskt igjennom, men fant ingenting om det jeg nå lurer på.

Saken er at jeg har noen partnere (2 å være eksakt) som jeg skal hjelpe å monetize nettstedene til og Adsense er en av tingene som vil bli brukt. Siden de har lite peiling på slikt, så vil dem at jeg skal logge meg inn på kontoene deres å sette opp og organisere kampanjene deres. Har jeg lov til dette?

Og sett at enten jeg eller en av dem skulle bli bannet. Vil det ramme noen av de andre kontoene jeg har jobbet på?
 

picxx

Well-Known Member
Siden de har lite peiling på slikt, så vil dem at jeg skal logge meg inn på kontoene deres å sette opp og organisere kampanjene deres. Har jeg lov til dette?

Nei, men ettersom det kun er to IP'er på samme konto vil det neppe bli noen spørsmål.
 

picxx

Well-Known Member
Egentlig virker det jo litt rart om man ikke kan gjøre en slik jobb for en klient uten å bryte TOS?

Om du er stor nok er det helt ok å bryte tos til ethvert firma.
Om du har jobbet en stundt online har du vel merket det.

Å logge inn med samme brukernavn og passord fra en annen IP er jo ikke ulovlig.
 

Mr Vest

Sjefen over alle sjefer!
Jeg har muligheter for å legge til flere som kan få tilgang til min adnsense-konto fra adsenseadministrasjonen, akkurat slik man allerede kan gjøre med analytics.

Sikker på du ikke finner noe slikt?
 

Mr Vest

Sjefen over alle sjefer!
Denne funksjonen mener jeg kom samtidig som dette med at vi måtte endre påloggingsinformasjon i adsense til en Google-konto.
Jeg husker Gomlers var litt irritert på dette med at han MÅTTE bruke sin Google-konto for å logge inn i adsense-administrasjonen, men dette er ikke tilfelle...

Selv kan jeg idag logge på med Google-konto & min gamle pålogginsinformasjon. Jeg fant noe greier om dette under "min konto" i adsense-administrasjonen nå.. Men det jeg ikke finner ut er hvordan jeg gir andre tilgang derifra..

Litt OT...
Jeg ser at Feedburner forsøker å få tilgang til min informasjon i Adsense.. ? Noen andre som ser dette hos seg?
 

Vedlegg

  • adsense.jpg
    adsense.jpg
    23,4 KB · Sett: 12
Sist redigert:
Topp