Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Joomla templates

Niels

New Member
Hei

Er det noen som har kjennskap til en bra side hvor man får Joomla templates gratis? Hvor bør jeg gå for å finne den beste siden?
 
Sist redigert av en moderator:
More Than 2200 Free Joomla CMS Templates

Joomla Templates Club lar deg laste ned 80+(?) joomla-templates + en del phpBB templates til $50. Jeg tror du blir pisslei av gratis templates etterhvert, da gratis joomla-templates er forferdelig. Da ville jeg heller gått for WP

Joomla Templates Club - Professional - High quality Joomla template kan jeg også anbefale, men koster $70 eller noe for alle templatene det også. De gir deg tilbake pengene også hvis du ikke er fornøyd. (innen 30dager eller noe)
 
Sist redigert av en moderator:

Anders

Medlem
Min erfaring er at jo tidligere du starter med å lage dine egne themes jo mer fornøyd blir du. Du burde også prøve å lage din egen theme før du setter igang med å endre en gratistheme da du vil få en mye større forståelse for det.
 

Hupsey

Medlem
Er det vanskeligere å lage Joomla templates en det er å lage Wordpress templates?
Kan man dra nytte av kunskap fra Wp template design når man lager Joomla templates?
 

zapata

Medlem
Ligg unna gratis templates!

Å sette opp joomla templates fra siteground e.l vil føre til trøbbel når joomla oppdateres. Og nå kommer oppdateringer på løpende bånd. Mange av disse gratistempaltene er full av bugs.

Bli medlem hos joomlart , rockettheme, gavick eller et annet velrenommert selskap hvis du finner et ferdig template du liker, eller kan bruke som utgangspunkt, eller gjør det sjøl og last ned framework gratis og sett opp CSS. ajax dropdown megamenyer er ferdig installert allerede.

Både rockettheme og joomlart har også et par gratis templates en kan benytte som utgangspunkt for design.

gantry framework (rockettheme) og T3 (Joomlart, Gavick) oppdaterer sine frameworks kontinuerlig, du trenger kun å klikke 'update' i adminpanelet.
 
Topp