Julegavetips

Bjrl

Medlem
Jeg skal "hastemarkedsføre" julegaver som ligger på Love Pearl - årets mest spennende gaveidé! [Jul] : Nybutikken.no - og fordi dette må sendes med posten har jeg vel strengt tatt ikke lenger tid enn til tirsdag på meg før bestillinger må være mottatt. Kanskje onsdag om jeg er heldig.

Noen som har tips om hvordan jeg raskt kan få dette julegavetipset ut til folk som fortsatt leter etter julegaver og presanger, særlig til jenter?

Adsense og Facebook bruker jeg allerede, og jeg har sendt ut nyhetsbrev til en del potensielle kunder.

Flere idéer til hvordan jeg kan få dette ut KJAPT...?

Mvh
Bjørn Jarle

Bjrl

Medlem
Humm...er det noen som vet om Bloggannonser.no fungerer? Jeg la inn en bestilling, lastet opp bilder, skrev tekst og la inn betaling. Men etter å ha bekreftet betaling med Visa-kortet kom det ikke opp noen bekreftelsesside - kom bare tilbake til trinn 1 i bestillingsprosedyren igjen...??

Heller ingen bekreftelse på mail.

Noen som vet om det er slik det skal være...?

Mvh
Bjørn Jarle

Mr Vest

Sjefen over alle sjefer!
Dette er galt. Du skal motta epost med en link som inneholder statistikk på hvor mange ganger annonsen er vist. Du skal også motta epost om bildet du har brukt er godkjent. Her er det nok en god ide og ta kontakt med blogg.no. :)

Topp