Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Kaffepads.no

testdriver

Ha det bra..
Fin side! :)

Et par ting:
- Hvorfor øker jeg sjansen for å vinne hvis jeg tipser venner om konkurransen?
- Hvordan koble dette best mulig opp til Facebook? Får man til en skikkelig hit der, er mye gjort.
- Var et par tvilsomme bindestreker i spørsmålene (kaffe-plante, kaffepad-egenskap(er)) som risikerer å være et irritasjonsmoment for evt besøkende norsklærere, hehe.

Harmonisk og passende design og fargevalg, synes jeg.
 

Pong

Jeg selger sʇɥƃıluʍop :)
Takk for tilbakemeldingen!
Det med å øke sjansen for å vinne er for å få folk til å tipse andre.
Hvis det ikke øker sjansen, så er det best med minst mulig deltakere = ingen tipsing.

Det var bra med denne facebook-lenken - den skal jeg legge inn.. må tenke meg fram til noe som er bra/morsom nok for å få folk til å legge inn resultatet... God tips, takk!
Skal sjekke det med bindestrekene (og ta bort mest mulig sant?).

<< Herbert
 

picxx

Well-Known Member
Det med å øke sjansen for å vinne er for å få folk til å tipse andre.
Hvis det ikke øker sjansen, så er det best med minst mulig deltakere = ingen tipsing.

Det jeg tror testdriver mente var "hvordan øker det sjansen om man tipser"?
Ingen info om hvorfor man bør tipse annet enn at "det øker sjansen", noe som blir veldig vagt på en slik side for ola og kari nordmann.

Legg deg på minnet at uansett hvilken side du lager, så skal tante olga og bestafar greie å skjønne vitsen med siden og også være i stand til å navigere greit på den. Da har man ihvertfall laget en side hvor ingen klikker seg ut fordi de ikke skjønner siden.

Litt OT: Jeg husker selv fra den tiden jeg var en helt vanlig "surfer". Jeg hadde null peil på hva affiliate var, og jeg trodde at de aller fleste som tjente penger på nett gjorde dette ved å vise annonser på egen pc og klikke på dem (selv skulle jeg bli rik, og tjente hele $1.15 etter et døgn med klikking). Sider som skitx anså jeg som sider for dataingeniører med minst doktorgrad i internett teknologi og sikkert et hus fullt av internett dupeditter. Sider med grafiske elementer som klikk knapper gjorde meg forvirret, da opplæringen min på nett stort sett skjedde via tekstlinkene til thehun.
 

picxx

Well-Known Member
Bare lurer hvorfor laget du denne siden? er det til personlig bruk eller er det en kunde?
Ser jo ikke ut som noe man kan tjene noe spessielt på?

Det er for å samle leads.
Regner med det kommer opp en link om vilkår før siden går live.
 

Pong

Jeg selger sʇɥƃıluʍop :)
Sammen med en kamerat drifter jeg kaffepads.no - vi har nå kjøpt inn kaffemaskiner (sante-kaffe.no), lagt et konsept rundt, og må lansere dette på et vis.
Etter påsken kjører vi igang med affiliates, adwords, en radio-reklame og denne siden. Affiliates tror vi at vi skal drifte selv (dårlig med oppfølging/tilbakemelding fra de store - men jeg skal legge inn et emne i en annen tråd om det).

Hensikten med siden er å introdusere konseptet. Å gi bort en kaffemaskin i måneden er rimelig i forhold til å sette inn en annonse i en avis, f.eks.

Takk for tilbakemeldinger sålangt - jeg legger ut en tos og forklarer det med økt sjanse :)
Koblingen til fjesboka ser ut til å fungere - skal nå lese litt om fjesbok-apps.. kan være en ide kanskje...
 

testdriver

Ha det bra..
Det jeg tror testdriver mente var "hvordan øker det sjansen om man tipser"?

Stemmer. Morsomt det du nevner. Minner meg om et blogginnlegg om poka-yoke jeg akkurat leste.

Bindestrekene: Ja, helst slå sammen ord (evt omformulere setninger).

Usikker på om det passer inn på siden, men Addthis er kanskje noe å vurdere.

Spennende side og opplegg, synes jeg. Hold oss gjerne oppdatert. :)

Edit: En mulighet på Facebook er jo en gruppe hvor det gis bort premier når gruppa vokser. For eksempel, 100 medlemmer = premie. 500 medlemmer = ny premie. Mulig folk vil invitere venner lettere da.
 
Sist redigert:

Julian Alois Barthel

Webmaster innenfor Reise
Stemmer. Morsomt det du nevner. Minner meg om et blogginnlegg om poka-yoke jeg akkurat leste.

Bindestrekene: Ja, helst slå sammen ord (evt omformulere setninger).

Usikker på om det passer inn på siden, men Addthis er kanskje noe å vurdere.

Spennende side og opplegg, synes jeg. Hold oss gjerne oppdatert. :)

Edit: En mulighet på Facebook er jo en gruppe hvor det gis bort premier når gruppa vokser. For eksempel, 100 medlemmer = premie. 500 medlemmer = ny premie. Mulig folk vil invitere venner lettere da.

god i idé med facebook konkuranse men det er kanskje litt vanskelig å velge ut en riktig vinner?
må vel kanskje lage app på facebook da som sjekker hvilket nr i rekken Jeg eller min venn er?
bare lurer?
 
Topp