Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Kalkulere pris

neXon

Medlem
Har en firmakunde som har ca 80 PDF filer (ca 150-200 sider) som skal redigere logo, topp/bunntekst samt litt av tekstens innhold (firmaet har byttet navn). Har prøvd mange PDF til Word konverter program, men fil størrelsen blir så sinnsyk stor (10-50 mb) at hele Word henger hele tiden. Det tar med andre ord UTROLIG lang tid å redigere innholdet. Har prøvd PDF editor også, men dette blir for mye arbeid.

Har derfor besluttet at det går raskere å skrive av alt innholdet til et nytt Word dokument. Men da kommer spørsmålet. Hva er en gunstig pris å tilby på slikt arbeid? Hva ville dere tatt? Tiden går raskt når du skal skrive, sjekke skrivefeil, samt design. Teksten er på Engelsk. Jeg brukte 40 min på en side med 350 ord + design – da jobbet jeg ganske effektivt
 

sKrud

Meget sliten student
Tror du skal prøve å bruke Adobe sitt eget konverteringsprogram.. Filene blir ikke så stor..Å om du har flask så setter den logo og slik som elementer.. Da kan trenger du bare bytte de en gang..

Men om du må gjøre det slik som du skriver over så ville jeg tatt meg godt betalt, får så å ringt til india...(skikkelig grunt work dette her..)

Men et anslag på pris har jeg ikke..400-600kr timen? dette er jo noe alle kan gjøre så timesprisen kan ikke settes for høyt..
 

neXon

Medlem
Vi har i grunnen konkluderte med å skrive opp igjen alt på nytt. Har allerede kastet bort alt for mange timer på konvertering/komprimering.

Tilbydde de 315 kr eks mva pr side. Men dette var langt over deres budsjett.
Samtidig nekter de å si hvor stort budsjettet deres er. Så er en litt håpløs situasjon :cool:

Noen som har peiling på hva en indianer koster? :D
 

Yngve Larsen

E-commerce ekspert
Har du spurt kunden hvordan PDF'ene er laget ?

Lys ut oppdraget på f.eks getafreelancer.com. Fortell om antall sider, arbeidet utført i bolker for å kontrollere kvaliteten. F.eks 20 sider i slengen
 

Ole

Medlem
Ut i fra hva du forteller om jobben og kunden ville jeg valgt å droppe hele oppdraget.

Selv om dere får en inder til å gjøre jobben vil dere fremdeles få mange timer med kvalitetssikring, jobboppfølging og korrespondanse, rettelser osv.

Gå heller videre til prosjekter dere kan tjene penger på :)
 
Topp