Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Kan fretex gjøre dette?

Fretex har som policy at ting som blir kjøpt der blir videresolgt viss man ikke henter det innen 3 dager. Man får heller ikke pengene igjen.

Virker litt suspekt syns jeg. Særlig når man har betalt varen.
 

Knut

Medlem
De må isåfall tilbakebetale den som først kjøpte varen. Selv da virker det en msule useriøst.
 
Hadde folk vist hva folk gjorde med ting som kommer inn til Fretex. Hadde ikke Fretex fått inn så veldig mye.


Møbler for eks som kommer inn. Uansett alder blir viss det ikke blir solgt. Sendt rett på dynga. Bøker uansett verdi som ikke blir solgt blir sendt til makulering.....


Dette gjelder for eks all religiøs litteratur slik som for eks bibler salmebøker etc.

Litt ironisk med tanke på at Fretex er en del av frelsesarmeen.
 

picxx

Well-Known Member
Fretex har som policy at ting som blir kjøpt der blir videresolgt viss man ikke henter det innen 3 dager. Man får heller ikke pengene igjen.

Virker litt suspekt syns jeg. Særlig når man har betalt varen.

Om du er dum nok til å kjøpe en usett vare hos fretex, som du heller ikke får hentet de første tre dagene, synes jeg ikke dette er suspekt i det hele tatt.

Det er rett og slett hjernedød kapisetet hos kjøperen.
 
Er ikke nødvendigvis snakk om usett vare. Men man kan jo for eks komme over en sofa man vil ha. Så betaler man 300 kroner for den. Og sier at du må ordne med tilhenger og slike ting. Så går det mer en 3 dager før man får hentet tingen. Skal man da miste både pengene og varen?
 
Topp