Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Kan jeg få tilbakemelding på min første nettbutikk?

Petso

Medlem
Hei alle sammen,

Jeg har i den siste tiden brukt en del tid på å sette opp min første nettbutikk. Jeg skal selge neglelakk på nett. Siden er ikke helt ferdig, og jeg har ikke fått produktbildene fra fabrikken enda, men det hadde vært veldig fint med tilbakemeldinger på hvordan den ser ut nå. Tips til forbedringer etc settes stor pris på. Etter planen vil nettbutikken være oppe å gå i løpet av første uken i 2014. Holder på å stifta AS nå, men har ikke fått org nr enda. Nettbutikken skal markedføres hovedsakelig gjennom reklame på facebook, på blogger og instagram. Jeg har allerede kontakt med flere profilerte bloggere som skal skrive innlegg. Nettsiden skal også ha en blogg med tips og triks for kule ting med neglelakk. Tutorials, annbefalinger, tester, inspirasjon etc. Skal få profilerte blogger til å skrive "gjesteinnlegg" på siden sin blogg og på sin egen om produktene. Vi prøver å profilere oss mot jenter på 15-30 år, ca. Vi skal ha neglelakk det er vanskelig å få tak i andre steder, og med større utvalg inennfor excotiske lakker. Feks selvlysende, metallic, glitter, matt, texturer og mye mye mer.

Ting jeg vet må gjøres før start:
*Legge inn org nr
*Legge inn alle produkter og skrive produktbeskrivelse
*Sette opp Paymill, Paypal og Klarna
*Legge inn noen innlegg på bloggen

Adressen er: Lakkstore.no

Hva tenker dere om designet på siden? Hvilke ting føler dere burde endres på? Tenker at det kan være lurt å ikke ha FOR mye rosa? Tenker at siden må være moderne, og ungdommenlig siden det er jenter i 15-30 års alderen som er målgruppen? Hva tenker dere? Setter pris på all ris og ros

Mvh Petter
 

William

Medlem
Hei,

Jag skulle göra den vänstra kolumnen mye mindre og ha mindre typsnitt på Lakkstore eller lägga till en logo, annars ser den bra ut efter ha tittat i 5 minuter :)

Om du vill att jag ska ta en titt på ditt PayPal konto og se att det är verifierat så kan du skicka ett mail till mig!

Mvh,
wtorsler@paypal.com
 
Topp