Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Kelkoo.no

Det er bra. Jeg vet at en del norske "små-affiliates" drømmer vått om en skikkelig guide til å sette opp produktfeeds og lignende. Og den guiden må være komplett, ikke bare "her er feeden, sett den inn på siden din". Den må vise akkurat hvordan du gjør det.
Og jo enklere dere gjør dette for folk jo flere affiliates får dere. Endel affiliates gidder ikke eller har ikke tid til å lære seg dette selv.

Jepp, det hadde gjort seg.
 
Hei!

Til dere som er interessert i Kelkoo API. Vi benytter Kelkoo sitt API for Salg.no -> SALG.NO - Finn og sammenlign produkter og priser i Norge på Salg.no.

Prissammenligning er bare første steg for vår tjeneste, som kanskje navnet tilsier...

Vi ønsker også å tilby andre Kelkoo partnere en Kelkoo API Wizard.

Med denne API Wizard'en skal partnere kunne bruke sin egen KelkooTrackingId og KelkooAffiliateKey, slik at partnere beholder sin cut fra kelkoo.

Dersom kelkoo ikke har noen innvendinger mot dette, så vil vi kunne tilby dette over sommeren.

Spørsmål:
Hva er det dere ønsker å hente fram og vise på deres sider, og i hvilket format?

Mvh,
Steinar Rasch
Daglig leder
Salg.no

Vi ser på dette nå, Steinar.
Har sendt deg en mail.

Mvh

Eirik
 
Kelkoo Widget

Hei!

-En tjeneste som jeg ikke har nevnt her tidligere, er Widgeten vår.
Den lar deg bygge små tilbudsvinduer eller bannere om du vil.
Du kan velge ting som:
-Antall tilbud
-Størrelse (Antall rader/kolonner etc)
-Format
-Farger på ramme/bakgrunn/font.
-Innhold basert på dynamisk, kategori eller spesifikke søkeord.

Se under testen for et eksempel:
Test av pulsklokker med GPS - Polar RS800CX - Trim og Trening - klikk.no

Mvh

Eirik
 
Dere kan søke tilgang hos meg.
Send en mail med informasjon om siden dere vil ha den på. Litt om trafikken og om hvordan den genereres og selvfølgelig en URL.

Kan sendes til eirik.laugerud @ kelkoo.no

Hilsen Eirik
 
Topp