Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Kjøkkenutstyr

Tonny Kluften

Administrator
Jobber med en nettbutikk her: Nettbutikk med kjøkkenutstyr | Mine oppskrifter
Ang. kategorier så vil jeg gjerne plassere produktene i så riktig kategori som mulig. Tenker å bruke disse, men savner dere noen kategori? Bør noen av disse slås sammen?

Åpnere
Bestikk
Kakeformer og isformer
Kniver
Keramiske kniver
Skrellere
Kopper og lokk
Matbokser og oppbevaring
Tallerkener og boller
Pynteutstyr
Klær og hansker
Kluter, svamper og vaskeutstyr
Hjelpemidler
Til barn
Holdere
Panner og kjeler
Annet

Takk for svar :)
 

looper

Medlem
Burde du ikke hatt noe kaffe-stæsj, kanskje presskanner ihvertfall? Og en egen liten avdeling med diverse vin-stæsj. Og stavmiksere og slikt?
 

hvaer

Medlem
Husk at jo mer du får døttet inn på en side, ikke er synonymt med at du selger mer. Hvis man går på de store nettbutikkene, så ser man det samme, som man gjør i moderne supermarkeder. Det er mye luft. Mennesket liker ikke å handle på trange steder, så der hvor det er altfor mange varer uten luft i mellom, så selges det dårligere enn steder hvor det er luftig, og på nett hvor man har allverdens plass, så er det ingen grunn til å være så sparsom på plassen.
 

Tonny Kluften

Administrator
Fjøler, kaffe og vin er notert.

Husk at jo mer du får døttet inn på en side, ikke er synonymt med at du selger mer. Hvis man går på de store nettbutikkene, så ser man det samme, som man gjør i moderne supermarkeder. Det er mye luft. Mennesket liker ikke å handle på trange steder, så der hvor det er altfor mange varer uten luft i mellom, så selges det dårligere enn steder hvor det er luftig, og på nett hvor man har allverdens plass, så er det ingen grunn til å være så sparsom på plassen.

Ja enig. Så jeg vil ha flest mulig kategorier å spre varene på så jeg tar gjerne imot forslag om hvordan dele opp kategoriene jeg nevte.
 
U

UglyKidJoe

Guest
Bildene laster fint men det ser ut at du har feil med posisjonering av "Kjøp" knapper ( http://img15.imageshack.us/img15/3714/knapper.png ).

Ser ut at feilen ligger i din style.css hvor "position:absolute;" og "bottom:10px;" styrer knapper posisjon, tror du må endre css til "position:relative;" og "bottom:0px;" for å få knapper på plass.

P.S. Har testet kun med FF
 

Pong

Jeg selger sʇɥƃıluʍop :)
Den lysgrønne fargen-plus-at-jeg-kunne-hatt-litt-mer-plass-i-side-teksten (det er 1 ting).
Jeg ville hatt en egen kategori for kaffeutstyr (trenger du drop-shipping eller forhandler-liste?).

Er det en ide å skille seg ut fra massen ved å la en person "presentere" dingsene? Kan være en cartoon-character (à la Gusteau)?
 
Topp