Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Kjøpe rimelig annonseplass?

Urverk

Medlem
Hei

Vi skulle gjerne ha kjøpt rimelig annonseplass for en 6-12 måneders periode.
Det er snakk om å annonsere klokkebutikken (se under).
Kan hende vi er totalt urealistisk nå, men vi ser for oss å bruke ca 300-1000kr for hele perioden pr annonse.
Hadde selvfølgelig sett for oss en bildeannonse, men alt av interesse.
Så hvis du har en plass hvor vår klokkebutikk kan passe inn er det bare å ta kontakt.

Tom & Bob
 

stela

Medlem
Hei,

For det markedsføringsbudsjettet hadde det vel kanskje vært gunstigere om dere betalte med en av klokkene deres om dere er finner noen som er interessert i det?
 

stela

Medlem
Hehe...si ikke det. Det er nok mange bloggere der ute som gjerne tar imot en slant med penger bare for å få inn noen kroner på hobbyen sin. Problemet her er jo at du betaler for en annonse som blir vist til familie og venner av bloggens eier.
Jeg hadde sjekket litt rundt hva slags blogger som kan være aktuelle for deg å annonsere på og ta kontakt. Kanskje får du en omtale med på kjøpet også :)
 

MariusB

Skaper & Idémaker
Om annonsering på print er aktuelt, så tilbyr Altaavisen annonsering til alle størrelser og prisklasser mot Vest-Finnmark. Her oppe står papiravisen fortsatt sterkt, og vi har også flere nettbutikker som er fornøyde annonsører hos oss.

Mer informasjon og min kontaktinfo finnes nederst under annonseinformasjon på Altaavisen.no.

Siste utgave av Altaavisen kan også leses i gratis PDF-versjon her.
 

Urverk

Medlem
Hei forum.

Takker for alle PM, svar og ideer. Vi vil bruke helga til å tenke på forslagene som har kommet inn. Så forslag, svar og ideer tas fortsatt imot til over helgen.
 

andypandy

New Member
Litt obvious kanskje, men husk å pass på at anonseplassene du kjøper, selv om det er billig, er verdt noe som helst.
 

picxx

Well-Known Member
Vi vil bruke helga til å tenke på forslagene som har kommet inn. Så forslag, svar og ideer tas fortsatt imot til over helgen.

Jeg har fått en god del henvendelser de siste dagene, så jeg hadde vært takknemmelig om jeg hadde fått svar i løpet av dagen på det tilbudet jeg ga deg.
Evt. kan du bare se bort fra det tilbudet.
 
Topp