Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Kjøper hettegensere/T-skjorter

Erlend

Medlem
Hei!

Jeg er på utkikk etter noen som kan levere hettegensere og t-skjorter til meg. Du skal kunne levere gensere og t-skjorter i forskjellige størrelser og farger.

Det viktigste nå er at noen dere ute kommer med et godt tilbud på hettegensere inkludert frakt til Norge/Møre og Romsdal. Kan gjerne oppgi pris for 30 hettegensere, inkludert frakt.

Det skal være mulighet for å trykke på disse hettegenserne.

Spør i tråden om du vil ha mer info.
 

Erlend

Medlem
Ikke noen form for glidelås. Bare en helt vanlig hettegenser til en vanlig pris. Skal passe både for menn og kvinner. Har ikke noe bilde av en genser, men det har vel sikkert dere som leverer slike produkter?
 

Msites Ltd

Livsnyter
Når du har krav til forskjellige størrelser og farger med et antall på kun 30 stk tror jeg faktisk du kan best klare å få best pris i en lokal butikk e.l.

Hva med å gå på H&M og plukke hettegensere? Disse kan du bare ta med til et lokalt silketrykkeri, eller noen som kan trykke transfer på dem.
 

pleb

Medlem
Om du er villig til å kanskje øke antallet litt, så tror jeg at DhGate.com kan være et fint sted å knytte kontakter i asiatiske land. Vet ikke "cirka-prisen" på 30 stk hettegensere, men kan tenke meg at det ikke er så dyrt.
 

Erlend

Medlem
Har tenkt å trykke selv, er bare på utkikk etter noen som kan levere 30 eksemplar som en start. Blir muligens flere etter hvert.
 

picxx

Well-Known Member
Kunne sikkert vært behjelpelig, men med et såpass lite antall vil jo frakten nesten overstige prisen på selve genserne herfra, så det beste er vel som nevnt over om du henvender deg til noen lokale.
Husker jeg bestilte noen hundre T-skjorter uten trykk herfra for en del år siden:
F r y a T r y a
Kan jo ta en telefon og høre om de har hettegensere også?
 
Topp