Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Kjøper linker

Morph

Svart belte i snoking
Jeg er interessert i å kjøpe linker på dine nettsider. Vi leverer artikkelen, du trenger bare å publisere. Gjerne nettsider innen finans/økonomi, men alle nettsider med god lenkeprofil er av interesse.

Send PM!
 

Morph

Svart belte i snoking
Bumper denne. Samme som sist - gjerne nettsider innen finans/økonomi, men alle nettsider kan i utgangspunktet være av interesse. Håper å høre fra deg :)
 

Stoppet

Banned
Hverdagsøkonomi.no? (Side under oppbygging)
 

Morph

Svart belte i snoking
Kjører en ny runde med kjøp av lenker og artikler på nettsiden din. Vi leverer artikkelen, du trenger bare å publisere og fakturere.
 

Morph

Svart belte i snoking
Takk for alle henvendelser så langt. Nå er jeg klar for en ny runde. Har du en eller flere nettsider du trenger å tjene litt ekstra på?

Vi kjøper gjerne en artikkel hos deg. Vi kan selv levere artikkelen, slik at du bare trenger å publisere og fakturere. Veldig gjerne finansrelatert, men det er absolutt ikke et krav.

Håper å høre fra flere!
 

Stoppet

Banned
Jeg ville vært forsiktig med å kjøpe linker fra @SiljeTravel . Jeg betalte for link for en måned siden og etter det svares det ikke på henvendelser lenger, ognimgen link er ført opp. Skulle kun ta noen dager.

Jeg kan opplyse om at etter publisering av innlegg her på webforumet så ordnet dette seg på under et døgn.
 

Morph

Svart belte i snoking
Godt å høre. Når det er sagt, hadde jeg en smidig handel med SiljeTravel for en tid tilbake, og er ute etter flere linker. Ta kontakt hvis du har noe å tilby :)
 
Topp