Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Kjøper nettbutikk

firepires

Medlem
Hei,

Ønsker å kjøpe nettbutikk som er i drift nå eller som skal startes.

Kontakt meg på PM dersom du har en nettbutikk som enten vurderes solgt eller skal selges.

- Firepires
 

firepires

Medlem
Hvorfor skal man bruke tid på å skrive side opp og side ned med info om 4-5 nettbutikker når du bare slutter å svare?
Det er jo ikke første gang du spør meg om info om nettbutikkene mine.

Er ikke intressert i en nettbutikk der kunden bare har dårlig erfaring fra. Noen av dem er "Ikke fått varen" "ekstrem lang leveringtid" osv.

På facebook siden til nettbutikkene dine så er det omtalt at dem ikke får svar på mail, og dette er ikke bare en kunde som har skrevet dette. Sier meg jo selv at dette er ikke noe du tar skikkelig seriøst.

Beklager!
 
Nja, noen negative kunder har man av og til. Flere av omtalene er også falske, da jeg har hatt problemer med en missfornøyd ikke-kunde. Men tatt i betraktning at det er ca. rundt 10 klager på tilsammen rundt 1500 kunder når man driver dropshipping er ikke galt. Selvfølgelig skulle det vært 0!

Men når du da allikevel fortsetter å etterspørre informasjon og plutselig slutter å svare, ved flere anledninger så er det ikke jeg som er useriøs.

Skulle gjerne gått i detalj i hver sak men dette er ikke saker som egner seg å gå i detalj i offentlig med en 3. part, hverken for meg eller kunde.
 

firepires

Medlem
Send meg en PM dersom du har et prosjekt som aldri ble startet opp. Domene + Nettbutikk der jeg enten bare må bestille inn varer osv. Eller om du har en nettbutikk som er i drift som du ønsker å få bort.
 
Topp