Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Kjøper nettsider bygget på gode domener

Øie

Medlem
Jeg er interessert i å kjøpe nettsider bygget på gode domener. Helst .no-nettsider, men .com går også bra. Hvis du sitter på en svært god .net/.org eller .info-nettside vurderes disse også.

Er villig til å gi opp mot 50 000 kr. for de rette nettsidene.

har du noe jeg kan være interessert i, kontakt meg via PM eller på anders@nettbureau.no. Bare nettsider med prisantydning vil bli vurdert.
 

Øie

Medlem
Bumper denne. Er fortsatt på utkikk, og budsjettet økes til 100 000 kr for en svært god side. Trenger ikke være 100% ferdigstilt hvis potensialet er der.

Obs! Jeg forbeholder meg retten til å ikke svare på mail/PM med sider som jeg ikke er interessert i.
 

Øie

Medlem
Søker stadig etter nettsider/domener med trafikk, inntjening eller stort potensiale. Send meg PM eller mail på anders@nettbureau.no hvis du har noe av kvalitet som du vurderer å selge.

Høy budsjett for de riktige domenene/nettsidene

Forbeholder meg retten til å svare kun på interessante henvendelser.
 

Erlend

Medlem
Søker stadig etter nettsider/domener med trafikk, inntjening eller stort potensiale. Send meg PM eller mail på anders@nettbureau.no hvis du har noe av kvalitet som du vurderer å selge.

Høy budsjett for de riktige domenene/nettsidene

Forbeholder meg retten til å svare kun på interessante henvendelser.

Er det kun norske sider du tar? Eller engelske også?
 

Øie

Medlem
Budsjettet er kraftig økt og vi ønsker nå å kjøpe domener/nettsider for opp til 500 000 NOK. Send meg PM med dine domener/nettsider.

Ikke send meg domener/nettsider i 1000-kroners klassen. Vi ønsker noen få, virkelig gode domener/nettsider

Nettsider må tjene mer enn 3000/mnd for at det skal være interessant

Mvh Anders
 
Topp