Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Kjøpt et domene og har et spm.

i-net

Medlem
OK, så jeg kjøpte domene fvconnect.com (fordi det hadde PR2 og jeg ville prøve å hive opp en pligg side pådet).

Nå har jeg fått dyttet domene over på min konto hos name.com

Jeg har endret nameservers til å peke til mitt webhotell.

Men ehh, hvorfor får jeg ikke vekk denne reklame skiten på domene slik at jeg ser min index fil?

Buy Concert Tickets, Sports Tickets and Theater Tickets Cheaply - ...

Kildekoden for domene er nå:
HTML:
<html>
<head>
<title>fvconnect.com</title>
</head>
<frameset frameborder=0 framespacing=0 border=0 rows="100%">
<frame name="BOTFRAME" src="http://searchportal.information.com/?a_id=86266&domainname=fvconnect.com" noresize scrolling=no>
</frameset>
</html>

Men jeg vil jo se min index fil :< Hva gjør jeg?
 

peterandrej

pensjonert moderator
gjetter bare vilt her nå, men:

Kan det hende, bare hende, at den frameset'en, altså iframen, du har i indexfila kan ha noe med saken å gjøre...???!?

Men understreker at dette var vill gjetting.
 

i-net

Medlem
Jeg har ingen verdens ting i index fila mi nå jeg. Det er i hvert fall ikke den som er synlig på domenet mitt nå. Det har forøvrig også gått ca. 24 timer siden jeg endret "nameservers" så da skulle de ha oppdatert seg. Så fatter ikke hvorfor den skiten ikke forsvinner :p
 

kspoosh

Sjømann, morgenfugl, nerd
Jeg har endret nameservers til å peke til mitt webhotell.

Men ehh, hvorfor får jeg ikke vekk denne reklame skiten på domene slik at jeg ser min index fil?



Hei i-net,

Jeg ser ingen reklame på siden din nå, så jeg lurer på om det har med treghet i DNS systemet å gjøre. Det går faktisk opptil 48 timer enkelte ganger før DNS endringene er kringkastet til hele internett. I overgangen kan noen se det gamle, mens andre ser det nye innholdet ditt.

Lykke til med siden!

--
Håvard Wilhelmsen
nordkappnett.no
 

Floff

New Member
Det kan ta helt opp til 48 timer før DNSen oppdaterer seg (aalt for lang tid, vet).

Men jeg kan ikke se reklame på siden, og håper at dette problemet er løst nå.
Lykke til med Pligg CMS :)
 

i-net

Medlem
Takk for mange gode svar. Problemet var seff bare at endring av nameservers trenger så vanvittig mye tid (syns nå jeg) på å oppdatere seg. :p
 

Tonny Kluften

Administrator
Det er ikke navneserverne som bruker lang tid. Det er de forskjellige ISP sin oppdateringsfrekvens som spiller en rolle her. Nextgentel bruker f.eks. mye lengre tid på å oppdatere enn amerikanske ISP`er. HVis du skifter navneserver på et domene kan du bruke en amerikansk web proxy for å sjekke, bruker du det vil du ofte se den nye siden etter bare noen minutter.
 

Yngve Larsen

E-commerce ekspert
Det er ikke navneserverne som bruker lang tid. Det er de forskjellige ISP sin oppdateringsfrekvens som spiller en rolle her. Nextgentel bruker f.eks. mye lengre tid på å oppdatere enn amerikanske ISP`er. HVis du skifter navneserver på et domene kan du bruke en amerikansk web proxy for å sjekke, bruker du det vil du ofte se den nye siden etter bare noen minutter.

Anbefaler bruk av opendns.com om du jobber mye med endring av DNS ;)
 
Topp