Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Kjappen.net [Re-Design]

zechi

Medlem
Hei igjen alle på forumet ^^

Vet ikke helt om dere husker for en del måneder tilbake da jeg kom på forumet og ville ha kommentarer på Hjem

Vell, jeg fikk mye bra og konstruktiv kritikk i form av at siden var min første og personlig synes jeg den heller ikke var bra, men funket.

Nå har jeg laget nytt design og bygd opp nettsiden på en annen måte.
Det er forsatt masse jobb som gjenstår, men ønsker veldig kritikk på den sånn at jeg kan gjøre den enda bedre.

Ps: Om du finner skrivefeil på nettsiden, så skrik ut! Jeg har trippelsjekket, men de finnes alltid.

Hjem
 

Msites Ltd

Livsnyter
To feil på forsiden, så korrekturlesingen må bli bedre. Det er et komma som mangler og "forsatt" burde være "fortsatt".

Synes forøvrig den facebookknappen på forsiden var litt malplassert og ikke hadde noen funksjon. Plasser heller en "liker"-knapp der :)
 

adeneo

Medlem
Det ser forsåvidt ryddig og greit ut, enn om noe kjedelig.
Jeg vil anbefale dere å ikke bruke Xara, men heller bruke en ren HTML editor og gjøre det fra bunnen av, ettersom Xara legger til alt for mye inline javascript og CSS, samt konverterer tegn som æ,ø,å osv. til entities, og en del andre rariteter, og jeg tror faktisk det vill gått raskere for dere å gjøre det fra bunnen av da en slik side ikke er mange linjene, og dere ville samtidig lære litt!
 
Mine tanker:

- Småkjedelig nettside
- Mangler "tyngde og troverdighet"
- Kom til poenget med en gang!
- Siden er laget for forbrukere - ikke for å fortelle om kjappingene bak siden....
- Knappene/menyen på topp/bunn ser litt 1980 ut (sorry, men du ba om en tilbakemelding)
- Triste bilder (bruk et filter i photoshop, lag standardstørrelser)
- Egne knapper for HØYTTALERE, SPILLUTSTYR, DATA og ELEKTRONIKK (flytt resten av toppmenyen til bunnen)
- Lær av konkurrentene. Hva gjør at de lykkes? Brukervennlighet, bilder, anmeldelser, terningkast etc...)
- Skaff en avtale med et prissammenligningselskap så dere kan tjene penger (oversikt over priser på det anmeldte produktet.
- Ikke MIDTSTILL teksten på anmeldelsene. La teksten stå fra venstre mot høyre (ser rotete ut).
- Få med en ingress (kort oppsummering av anmeldelsen)
- Planlegg på papiret før dere lager siden "ferdig". Dette holder dessverre ikke.
 
Æh, kanskje jeg høres litt gretten ut i forrige tilbakemelding, men jeg vil bare at dere skal lykkes. Ikke kaste vekk tiden på å håpe på noe som ikke vil skje...
 
Sist redigert:

zechi

Medlem
Æh, kanskje jeg høres litt gretten ut i forrige tilbakemelding, men jeg vil bare at dere skal lykkes. Ikke kaste vekk tiden på å håpe på noe som ikke vil skje...

Høres ikke gretten ut i det hele tatt. Jeg tar alt dette som konstruktiv kritikk for å jobbe mot.
Ønsker selvfølgelig den beste siden som overhodet mulig.
Takk.

Tar jeg del for del.
Jeg kommer "dessverre" til å forsette å jobbe med Xara, men det er pga jeg personlig liker det. Jeg tviler ikke at andre er bedre, jeg ønsker bare å ha det lett, samtidig som er noe å jobbe med.

Utenom det så skal jeg gjøre det jeg kan for å komme rett på sak, se ryddig ut og ikke være så kjederlig.
 
Topp