Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Kjendisbloggen.com - domene, side og innhold, selges til høystbydende.

Jo Andre

New Member
Hei,

Jeg har i noen år drevet nettsiden Kjendisbloggen.com, som omhandler kjendiser i ren (banal og enkel) sladrepressestil. På grunn av andre prosjekter finner jeg ikke tid til å drive denne siden videre, og i løpet av det siste halve året har jeg knapt jobbet med siden. For noen med tid og lyst tror jeg siden har et stort utviklingspotensiale.

Om kjøper skulle ønske seg themet som er brukt på siden heter dette Newspaper, og lisens må kjøpes seperat om kjøper skulle ønske å gjøre oppdateringer (ettersom dette ikke eies av meg). Som publiseringsløsning har jeg brukt Wordpress.

Her er litt fakta om nettsiden:
  • 312 publiserte artikler
  • 1400 unike sidevisninger siste 30 dager
  • 23.800 unike sidevisninger siste år (siden var for øvrig nede fra midten av november i fjor, til slutten av januar i år)
  • Flest unike visninger per dag hadde jeg en dag i 2013 med 15.000 sidevisninger. Jeg var da heldig med flere saker (som veldig mange søkte etter i denne perioden)
  • Ganske omfattende stikkordsregister, hvor navnet på kjendiser er brukt som stikkord
  • Utgifter: Vanlig webhotell og domene
  • Inntekter: Noen hundrelapper i året via adsense (har ikke hatt adsense der på et halvt års tid riktignok, før jeg la det ut nå igjen)
  • Twitter- og Facebookkonto følger også med
Jeg selger nettsiden med domene og innhold til høystbydende innen utgangen av denne måneden (ingen minstepris med andre ord).

Er du interessert i komme med bud eller har noen spørsmål, kontakt meg på epost: post@smallfish.no eller her på forumet.

Mvh
Jo Andre Johansen
 
Sist redigert:
Topp