Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Kjenner noen til et alternativ til wot (web of trust)?

Steve Cash

Medlem
Wot eller Web of trust er en nettleser-plugin som (forhåpentligvis) varsler med rødt lys hvis en webside er infisert eller på annen måte farlig.

Dessverre viser det seg at denne funksjonen jeg har brukt og stolt på i flere år selger mer informasjon om brukerne sine enn godt er, se her: http://www.dinside.no/data/populaer-nettleserutvidelse-fjernet-fra-firefox-og-chrome/64457024

Nå vet jeg ikke hvor alvorlig saken er, hvis en bare har lastet ned og ikke opprettet brukerkonto der så vil en vel ikke kunne identifiseres, tror jeg. Kanskje har jeg heller ikke lest bruikervilkårene nøye nok, men likevel så er jeg interessert i å finne en plugin fra en leverandør med noe høyere etisk standard. Er det noen som har gode erfaringer med et eller annet produkt?
 

Steve Cash

Medlem
Jeg søkte og leste litt, bl.a. i Wikipedia. Denne minner mye om Adblock+, bl.a. blokkerer den annonser etter de samme svartelistene. Også har den "content filtering" i tillegg, uten at jeg fikk helt tak i hvordan det fungerer. Takk for innspill, men dette er ikke helt hva jeg er på jakt etter.

Før Wot brukte jeg McAffee SiteAdvisor, den begynte å fuske og var ikke komaptilbel med Firefox, jeg vet ikke hvordan den er nå, er det noen på forumet som bruker den?
 
Topp